.....................



سلام عشق گلم خوبی مهربونم شبت بخیر عزیز من حالت خوبه مامانت حالشون خوب 

شد الهی از بلا به دور باشن بهت تبریک میگم عزیزم تو لایق بهترین هستی و نتیجه

زحماتت رو دیدی خداروشکر راستی به دوستانت هم تبریک  میگم که برامون

برنامه تان موفق شد برایشان بهترین آرزوها رو دارم موفق باشن 

الهی فدای تو بشم که ریش گذاشتی ای جانم دورت بگردم عشق  خوبم 

داری پیر میشی هاااااا چقدر زیر چشمات گود شده و چهره ات خسته و 

بی حوصله است به فکر خودت باش عزیزم باشگاه میری یا نه شنا برو 

یک خورده شاداب و پر انرژی بشی و از فکر شایعه ها بیای بیرون 

زیاد فکر نکن نبینم عزیز دلم خموده و چهره ات غمگین باشه یا شاید 

هم حس من اشتباه میگه خدا کنه که همیشه خوب باشی شیطنت کنی 

از اون خنده هایی که خیلی خوشگل میکنی و میزنه رو پاهات و پاهات 

رو از زمین حرکت میدی که انگاری میخوای از رو صندلی بیفتی 

عاشق اون خنده هاتم الهی فدات بشم انقدر دلم باز شد که عکست 

رو دیدم که نگو این چند روز خیلی دلم گرفته بود که نگو راستی 

چرا امسال مشهد نیومدی مگه هر سال چند روز به تولد امام رضا ع

نمیامدی مگه نذر نداری چی شد نیامدی گفتم لااقل اگه بیای عطر

نفسهایت عشقم رو نزدیکتر به خودم احساس میکنم امیدوارم به 

حرفهام و کارهام نخندی  تنها دل خوشی ام همینه مواظب خودت 

باش عزیزم شب خوش مواظب پدر و مادرت هم باش دوباره 

بهت تبریک میگم خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که لوح تقدیر 

واسه برنامه ات گرفتی خدا رو شکر میکنم تو بهترین منی 

دوستت دارم 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 26 / 5

و ساعت 1:47 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2385
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2530
بازدید ماه : 8774
بازدید کل : 779266
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................