.....................



سلام عشق مهربونم خوبی عزیزم خسته نباشی گل من شب خوش دوستت دارم 

حالت خوبه راستی کمردردت خوب شد مواظب خودت باش عزیز دلم من هم 

همچنان دارم پرستاری از بابام رو میکنم همه تو خونه بسیج شدیم تا خدا روشکر 

بهتر بشه و دیگه مشکلی پیش نیاد خداروشکر داره بهتر میشه شنبه هفته دیگه 

خواهرم میبره بابام رو تا مراحل باز توانی رو انجام بده گفتیم این هفته 

بابام گفت آمادگی اش رو ندارم تا بتونه مثل قبل برگرده و ورزش کنه 

برعکس ما بابام اگه یکروز ورزش نره خیلی ناراحت میشه از بس که 

مامانم و بابام گفتن من و داداشم میریم باشگاه این چند هفته نتونستم 

برم از امروز دوباره رفتم باشگاه ثبت نام کردم که هر روز برم من پیاده روی

رو خیلی بهتر دوست دارم اون هم مسافت طولانی رو ولی وقتی با 

خواهرم میریم وای دو جفتمون عاشق بستنی هستیم میریم و بستنی 

می خوریم دیگه اون پیاده روی به درد خودمون میخوره ولی داداشم 

اصلا پایه نبود الان دیگه خودش میگه بریم بستنی بخوریم خدا رو شکر 

خواهر و برادر خوبی دارم همه با هم متحد و دلسوز هم هستیم و این 

نعمت بزرگی هست تو هم اگه بیای میشی پایه شکمو ها تو هم خیلی 

شکمو هستی درست حدس زدم میخوام این رو بدونی که من واسه 

معروفیتت تو رو دوست ندارم تو رو واسه اون لبخند قشنگت واسه اون

شیطنت های شیرین و جذابت دوست دارم این رو  باور کن بخدا راست 

میگم موقعی که عاشق تو شدم اصلا به معروفیتت فکر نکردم فکر 

میکردم من تنها کسی هستم که تو رو دوست دارم اگه من رو تو هم 

دوست داشتی این دفعه که اومدی مشهد با پدر و مادرت میای ما با 

هم آشنا میشیم و این به این معنا نیست که تو اگه اومدی تو هم باید

از من خوشت بیاد باید خانواده ها از هم خوششون بیاد اول بعد هم 

ما به تفاهم برسیم و بیشتر هم رو بشناسیم میدونم به حرفهام خیلی 

خیلی خیلی میخندی امیدوارم هیچکس مدل من عاشق کسی نشه الهی 

آمین اگه تو من رو دوست داشته باشی و واسه عشق من ارزش قائل 

بشی میای اگه نه واست مهم نباشه نمیای  که اون هم زوری نیست تو

حق داری واسه زندگیت جور ی که خودت میخوای تصمیم بگیری می دونم

من هم کار درستی نمیکنم که جلوی  کسی که دوستش دارم خودم رو 

کوچیک میکنم ولی من اصلا پشیمون نمیشم از حرف زدنم چون اگه حرفی

رو بزنم تا آخرش وایستادم درسته این فضای مجازی است ولی من انسانم 

و خدایی که همه چیز رو می بینه و اون شاهد و ناظر است که اگه دروغ بگم 

خودش میدونه چجوری یقه ام رو بگیره و درس خوبی بهم بده بگذریم 

نمیخوام ناراحتت کنم راستی دیشب چه پست خوشگلی گذاشته بودی 

چقدر دو بچه ها خوشگل و شیرین عکس می گرفتن تو خیالات خودشون

الهی هیچ بچه ای فقیر نباشه ولی نابغه ها از همین بچه ها هستند که 

روزی واسه خودشون کسی میشن چون تو رفاه زیاد هیچ بچه ای 

به جایی نرسیده باز هم عکسهای خوشگل هم از بچگی ات بذار یک

عکس از خودت هم بذار دلم واست خیلی تنگه شبت بخیر صدف زندگیم





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 11 / 5

و ساعت 1:33 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5934
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6079
بازدید ماه : 12323
بازدید کل : 782815
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................