.....................



سلام عزیز طلای من حالت خوبه وای الهی من فدای اون پست گذاشتن خوشگلت 

بشم .ای جانم دیگه از الان درگیر ماه عسلی دیگه از الان نگرانیهات  واسه برنامه ات

شروع میشه امیدوارم که مثل همیشه همون برنامه ای که ایده آل هست 

واست محقق بشه منم از خدا میخوام که موفق بشی عسل طلای من 

راستی امشب کنسرت بهت خیلی خوش گذشته الهی که همیشه شاد

باشی و من هیچ  وقت غم و ناراحتی تو رو نبینم ای جانم خیلی آروم 

شدی در برابر حرفها و تهمت هایی که بهت میزنند خیلی آروم شدی 

نمی دونم شاید من این طور حس میکنم امیدوارم آرامش و صبور

خدا بهت بیشتر بده منم میدونم و مطمئنم که تو هر کاری بخوای  رو

میتونی انجامش بدی 

راستی جایت خالی امروز محضر دعوت بودیم عقد دختر عمه جونم بودیم

خیلی خوش گذشت جای تو هم مثل همیشه خالی بود عمه ها و عموهام  

من رو خیلی خیلی دوست دارند فرض کن فقط عمه ام من رو دعوت کرده 

بود بقیه فقط بزرگترها بودندالبته خیلی دوست داشتند که من عروسشان 

بشم چهار یا پنج سال پیش که بابام میخواست

زمین 500 متری پشت پدیده شاندیز بخره یکی از پسر عموهام

اصرار اصرار که منم میخوام شراکت کنم با دختر دائیم  میگفت شما خیلی

خوش شانسی طفلی فکر میکرد اگه شراکت کنه حتما راه ازدواج هم 

فراهم میشه همشون خیلی خیلی خوبند ولی تو  عشق منی فقط تو تو قلبمی

 

همه براشون سوال هست که من چرا ازدواج نمیکنم آخه کسی چه میدونه 

تو دل من چی میگذره من مطمئنم خدا هم من رو کمک میکنه چون غیر از

اون منت کسی رو نمی کشم خودش خیلی بزرگ و مهربونه خیلی خیلی 

لطف رو همیشه تو لحظه لحظه زندگیم احساسش کردم ممنونش هستم

اصلا بیخیال آدم نباید عشقش رو ناراحت کنه اصلا هر تصمیمی که خودت

دوست داری بگیر منم راضی هستم و به انتخابت احترام میذارم و همیشه

تو قلبم عشقت رو نگه میدارم تا هر موقع زنده باشم و نفس بکشم 

راستی واست نگفتم که مامانم یک عالمه کت و شلوار و لباس و کفش

اینا واسه کارگرها یی که دارن باغمون  رو درست میکنند برد وای مامانم

میگه اگه بدونی اینا با چه ذوق و شوقی بر میداشتن و دعا میکردن

که نگو مامانم  بخاطراینکه شاید ناراحت بشن گفته واسه کار تون

اگه به درد میخوره بر دارید آدم یک حال عجیبی بهش دست میده واقعا

چرا باید یک عده در فقر و تنگدستی به سر ببرند واقعا ظلم هست 

که تو کشور اسلامی آمار فقر و فساد و طلاق و اعتیاد انقدر بالا 

باشه آدم دلش میگیره خدا خودش کمک کنه الهی آمین بقیه اش واسه 

بعدا واست صحبت میکنم 

 

 

 





:: برچسب‌ها: حافط,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 10 / 2

و ساعت 3:20 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3421
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3566
بازدید ماه : 9810
بازدید کل : 780302
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................