چیزهایی که دوستشون داری مثل بهشت واست می مونه حتی تو آب هم با خودت حملشون میکنی بهشت من تویی تو قلب

.....................



چیزهایی که دوستشون داری مثل بهشت واست می مونه حتی تو آب هم با خودت حملشون میکنی بهشت من تویی تو قلب

سلام عزیز دلم خوبی ای جانم چه پست با نمکی گذاشتی 

من بگم این نشون میده که هر چیزی که قدمت داشته باشه باید دونست

چه اشیاء  باشه چه بزرگترها که برکت هستند 

ولی من فکر میکنم همسرش عتیقه جات خیلی دوست داشته داره

میبره تا دکور خونشون بشه من یک چرخ خیاطی مال 100 سال

پیش هست مال مادربزرگم بود روی یک صندوقچه قدیمی تو خونمون 

گذاشتم و تمام عتیقه جاتی  که مادربزرگم به یادگار گذاشته کلا خونمون

موزه شده 

وای مادربزرگ مادریم نمیدونی چقدر عتیقه دوست داشت خونشون

پر از عتیقه جات بود تازه از فامیلها هم میخرید خدابیامرزدش

هر موقع میگفتی مامان بزرگ یک کدوم از عتیقه جات رو به ما بده

میگفت هر چی بخواین میخرم ولی به عتیقه های من کار نداشته باشید 

آدم دلش میگیره که نیستند الان مادربزرگم 9 ساله رفته و پدربزرگم 

 4 ساله قبل عید اموالشون  بین مامانم و خاله ام تقسیم شد 

سهم مامانم یک خونه ویلایی 300 متری شد و یک باغ 5000 متری 

ولی چه فایده که خودشون نیستند بعضی موقعها خیلی دلم براشون تنگ 

میشه دیگه چاره ای نیست فقط اگه بشه واسشون  خیرات کرد ناراحتت

کردم عزیزم ببخش راستی یک خورده از عکسهای بچگی هات بذار و از شیطنت

بچگی هات بگو خیلی برام جذابه من عاشق آدمهای شیطون و بلا هستم 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 1

و ساعت 1:30 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3224
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3369
بازدید ماه : 9613
بازدید کل : 780105
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



چیزهایی که دوستشون داری مثل بهشت واست می مونه حتی تو آب هم با خودت حملشون میکنی بهشت من تویی تو قلب

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................