بازگشت

.....................



بازگشت

 

دور از نشاط هستی وغوغای زندگی

                     دل با سکوت و خلوت غم خو گرفته بود

آمدسکوت سرد و گرانبار را شکست

                     آمدصفای خلوت اندوه را ربود

آمدبه این امید که در گور سرد دل

                    شاید زعشق رفته بیابد نشانه ای

او بود و آنگاه پر از عشق و اشتیاق

                      من بودم وسکوت غم جاودانه ای

آمد مگر که باز دراین ظلمت ملال

                       روشن کند به نور محبت چراغ من

باشد که من بگیریم سراغ شعر

                      زان پیش تر که مرگ بگیرد سراغ من

گفتم مگر صفای نخستین نگاه را

                      در دیدگان غمزده اش جستجو کنم

وین نیمه جان سوخته از اشتیاق را

                     خاکستر از حرارت آغوش او کنم

چشمان من به دیده او خیره مانده بود

                     جوشید یاد عشق کهن در نگاه ما

آهی از آن صفای خدایی زبان دل

                    اشکی از آن نگاه نخستین گواه ما

ناگاه عشق سر از سینه پر کشید 

                    آویخت همچو طفل یتیمی به دامنم

آنگاه سر به دامن آن سنگدل گذاشت

                   آهی کشید ازسر حسرت که این منم

باز آن لهیب شوق وهمان شور والتهاب

                   باز آن سرود مهر و محبت ولی چه سود

                                  (فریدون مشیری)





:: برچسب‌ها: مولانا,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 31 / 3

و ساعت 1:48 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 272
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 417
بازدید ماه : 6661
بازدید کل : 777153
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



بازگشت

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................