زندگی

.....................



زندگی

 

درسکوت شبهای تنهایی ام باران میبارد انگارتنهایی برایم نماز باران خوانده

تاقطره های باران بیایدودلم را از غمی که رویش نشسته پاک کند درخلوتم

ازش عاجزانه التماسش میکنم که بیاید ازش میخواهم که بیاید ودستانش را

به من بسپاردتابا یکدیگر در زیرباران عشق قدم بزنیم ولی ازاخرین روزی که در

زیرباران قدم زدم قطره های اشکم با باران یکی شدمن همدم تنهایی هستم

وتنهایی نیزمرا ازخدا طلب میکند مقصر تنهایی ام خودم هستم چون خودم نگاهها

ر پس میزنم وخودم ازخودم سوالهای بی جواب این عشق اتشین را میکندبازبه سراغ

قدم برداشتن روی برگها با ملودی باران را میگرفتم وخودم را همراه سکوت مرگبارم زیر

ان رگبار باران خیس میشوم ودستهایم رابرای اجابت بالا میبرم لبهایم میخواستند بگویند

همین چشمها تاکنون او را تنها گذاشته کاش قطره های باران بدانند که چقدر دلتنگش

هستم خود را در کناراو وپشت پنجره حب کرده ام وهنوز بی قراراو هستم وهنوز هم دلتنگ

ان بوی خاک ووضو با قطره های باران هستم





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 31 / 1

و ساعت 2:37 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1273
بازدید ماه : 7517
بازدید کل : 778009
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



زندگی

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................