سلام احسان جونی خوبی عزیزم حال آقای یراحی خوب هست خودت خوبی عزیزم مواظب خودت باش عزیز دلم

.....................



سلام احسان جونی خوبی عزیزم حال آقای یراحی خوب هست خودت خوبی عزیزم مواظب خودت باش عزیز دلم


تو عشق هستى
چرا كه
نفس براى تو كشيدن و
از عشق تو هر روز جوانه زدن
كار هر كسى نيست
كسى چه مى داند
در دلم چه مى گذرد
تو معنى تمام
دوستت دارمهايى
كه تا چشم كار مى كند
تو هستى و تو هستى و
تو
طُ‌دقیـقاً ‌ یه‌چیزی‌ مثـل‌خـ????ـون‌تویِ‌رگـآمو
و‌اون اکـسیژن‌توی‌هر‌دم‌وبـازدَمَمی درست‌نبودنت مثل‌نبودن‌اونـاست پس‌همیشگـیم‌باش که‌زنـدگـ????ـی‌و‌نفـس‌کشیدنم‌
به‌بودنت‌وصـله
عشق من به تو انقدر قشنگه که حتی کنارم نباشی روحم تو رو‌ لمس میکنه و هرثانیه فکرت تو مغزم میپیچه تو حتی از فاصله نزدیک ترینی
عشــق ام بی فلسفه زیباست
تو نخواهی
دلِ من باز تـو را می‌خواهد
دلم برای تو تنگ است و خوب می‌دانی چقدر نیستی و من بی تو ابر بارانی دلم هوای دو فنجان چای و لبخندت دلم هوای تو و یک سکوت طولانی
هیچکس چشماش مثل تو قشنگ نیست
هیچکس مثل تو نمیتونه انقد قشنگ بخنده هیچکس به اندازه ی تو برام دوست داشتنی نیست تو کاری میکنی که
حتی قلبمم لبخند میزنه
تـو گفتی برو
من هم برای اينکـه تو راحت تر باشی
گفتم میروم خيالی نيست
امــا
کيست که بداند بی تو
تنها چيزی که هست خيال توسـت





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 28 / 7

و ساعت 10:11 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6251
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6396
بازدید ماه : 12640
بازدید کل : 783132
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونی خوبی عزیزم حال آقای یراحی خوب هست خودت خوبی عزیزم مواظب خودت باش عزیز دلم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................