سلام احسان جونم استوری امروز ات پر مفهوم بود من تو پیچم cheshmanabi نوشته هایم برای توست فقط توووووو

.....................



سلام احسان جونم استوری امروز ات پر مفهوم بود من تو پیچم cheshmanabi نوشته هایم برای توست فقط توووووو


دست های تو کلید صبح است
که سوی مشرق می چرخد
و سپیدی را از پسِ نرده ی سایه روشن به سوی پنجره ها می خواند چشم های تو به دیوارِ بلندِ باغِ عشق
روزنِ سبزی ست که من از آنجا در لحظه ی مشتاقی
به درون می خزم آهسته و با دامنی از سیبِ سرخِ راز باز میگردم چشم های تو پنجره های بلند ابدیت هستند
قرارمان
یڪ دم صبح
پاورچین پاورچین تو بیا
نزدیڪی خیالم
دو ضربه به چشم
یڪ آغوش
و هزار بوسهِ ناب 
دم صبح ڪه شد
من بیدارم
تو بیا
به آغوش ڪشیدنت با من
بوسه باران ڪردنم با تو
این که باید 
فراموش ات می کردم را هم 
فراموش کردم 
تو تکراری ترین حضور روزگار منی 
و من عجیب 
به آغوش تو 
از آن سوی فاصله ها 
خو گرفته ام 
دیگر چه فرقی میکند
عشق را به زبان بیاورم یا نه
تو از چشم های من
کتابی بخوان به نام
دلتنگی چاپ هزار و یکم
جایی خوانده بودم
ملاقات‌هایی که تقدیر جلوی
راه آدم می‌گذارد بسیار محدودند
عشق خودش خواهد آمد بی هیاهو
نمی‌توان از آن فرار کرد آرام و آهسته می‌آید
و در گوشه‌ای از قلبت می‌نشیند زمانی متوجه آمدنش خواهی شد که بدون آن نفس کشیدن دشوار می‌شود





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 31 / 4

و ساعت 2:26 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7473
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7618
بازدید ماه : 13862
بازدید کل : 784354
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم استوری امروز ات پر مفهوم بود من تو پیچم cheshmanabi نوشته هایم برای توست فقط توووووو

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................