سلام احسان جونم خوبی عزیزم جون من یک عکس از بدون ریش بذار یعنی تو میخونی حرف‌هامو دوستت دارم بهترینم

.....................



سلام احسان جونم خوبی عزیزم جون من یک عکس از بدون ریش بذار یعنی تو میخونی حرف‌هامو دوستت دارم بهترینم


‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌شب ڪـه می‌آید صداےِ عشـ.ـق زیبا می‌شود
هرڪجا باشی رُخِ مهتاب پیدا می‌شود
قلبِ شیداےِمن امشب
     طالبِ چشمانِ توست
   با نڪَاهِ خوش ‌نوایت
        قلبـ...ـم احیا می‌شود
دَر سڪوٺِ شَب ڱوش ڪٌن
حَٺےٰٰ اَز این فآصلہ‌ِے دورٍ هَم مےٺَوآنے
صِدآےِ ٺَپش هآےِ قـَــلبِ مَرآ بشنَوے
ڪہِ بہ ِخآطرِ ٺَو مےٺَپَد
من تورا میخواهم و یاد تو در من ماندنيست
????چشم تو چون شاه بیتے در غزلها خواندنیست
روے خود پنهان نڪن اے عشق پنهانے من
چهره زیباے تو چون باغ گلها دیدنیست
من به لبهایت طمع ڪردم تو رنجیدے چرا
این نباشد خبط من،لبهاے تو بوسیدنیست
گفته بودے قلب پرخون خواهے و آه جگر
چون منے دیوانه قلبش را به یغما بردنیست
رفتے و با رفتنت ابرے شد این شبهاے من
نور خورشیدم نتابے ابر غم باریدنیست
حالتے دارم میان رویش و پرپر شدن
حالت عشق است این احساس من ناگفتنے ست
ڪے رسد آندم ڪه جانے گیرم از چشمان تو
????جان شیرین هم بپاے ناز چشمت دادنیست





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 19 / 3

و ساعت 1:4 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2886
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3031
بازدید ماه : 9275
بازدید کل : 779767
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم خوبی عزیزم جون من یک عکس از بدون ریش بذار یعنی تو میخونی حرف‌هامو دوستت دارم بهترینم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................