سلام احسان جونی خودم قربونت برم من انشاالله خوبی خسته کارهات نباشی عزیز جونم شبت بخیر صدف زندگیم

.....................



سلام احسان جونی خودم قربونت برم من انشاالله خوبی خسته کارهات نباشی عزیز جونم شبت بخیر صدف زندگیم

°

 

.

جای من خالی است ....

جای من در عشق ...

جای من در لحظه های بی دریغ اولین دیدار ...

جای من در شوق تابستانی آن چشم...

جای من خالیست در کنار تو 

جای من در طعم لبخندی ....

که از دریا سخن می گفت 

جای من در گرمی دستی ....

که با خورشید نسبت داشت 

جای من خالی است ....

من کجا گم کرده ام آهنگ باران را ...

من کجا از مهربانی چشم پوشیدم ...

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 6 / 10

و ساعت 2:21 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1710
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1855
بازدید ماه : 8099
بازدید کل : 778591
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونی خودم قربونت برم من انشاالله خوبی خسته کارهات نباشی عزیز جونم شبت بخیر صدف زندگیم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................