احسان جونم

.....................



احسان جونم

سلام احسان جونم عزیز دلم خوبی خسته کارهایت نباشی باز رستوران 

گردی داشتی ای جانم شکموی جذاب من داری کم کم با اینهمه غذای

بیرون خوردن داره شکم ات میزنه بیرون به قول خودت مرد بدون شکم مثل 

خونه بدون تراس می مونه خخخخ از دست اعتماد به نفس ات خوب برو خونتون 

دست پخت مامان مریم ات رو بخور حتما این روزها خیلی در گیر هستی 

و مامانت هم از دستت عصبانی نباشند راستی کاش اینجا بودی یک خورده 

از غذاهای خوشمزه ام واست درست می کردم سحری جایت خالی رولت گوشت 

درست کردم من بعد نقاشی عاشق آشپزی هستم یعنی من از بچگی تا به الان 

آشپزی می کنم خیلی علاقه داشتم بدون اینکه هیچ کلاسی برم آشپزی می کنم 

فقط رفتم چند سال پیش مدرک سرآشپز هتل گرفتم وآزمون تئوری و عملی فنی و حرفه ای دادم 

 ای کاش که اینجا بودی تا برایت پیتزا و کله پاچه و قورمه سبزی که دوست داری درست میکردم 

الهی من فدای خوردنت بشم فکر کنم خیلی با اشتها بخوری ای جانم راستی منم خیلی فوق العاده 

کله پاچه دوست دارم مخصوصا قسمت چشم کله پاچه و زبون و مغزش وای یعنی بهتر از این غذا 

نداریم کلا من آدم خوش خوری هستم ولی امسال ماه رمضان تصمیم گرفتم که بعد ماه رمضون 

چاق نشم و کمتر هله و هوله بخورم من آنقدر برای سفره افطار خوراکی های خوشمزه درست می کنم 

و همه را رو هم رو هم و در هم می خورم معده عادت کرده مجبور هست تحمل کند خدا رو شکر 

هیچ معده درد هم نمی گیرم خخخخخ راستی امشب هم قرآن دوره داشتیم وای از خستگی مردم 

از صبح هم از ساعت ۱۰تا۶عصرکلاس داشتم یعنی هلاک شدم باز فردا شب هم مهمون داریم 

وای دیگه حالم از مهمون بهم میخوره خخخخخ باز جمعه با فامیل های بابام افطار می خواهیم 

بریم بیرون  دیگه خلاصه هفته دیگه هم امتحان میان ترم دارم از ۲۹خرداد تا ۶تیر امتحاناتم هست 

به خیر و خوشی تموم بشود تابستون که واحد نمی دهند از مهر هست به سلامتی وارد ترم سوم 

میشوم ترم چهار که پایان نامه هست چقدر هم سخت هست الان دنبال موضوع پایانامه می گردم 

چقدر کار پژوهشی سخت هست خدا بخیر کند راستی تو چکار کردی ارشد نمی خوای بخونی درس 

خوندن که واسه تو خیلی راحت هست کلاس هم که نمیری خخخ ادامه تحصیل بده فکر کنم مامانت 

خوشحال میشن راستی مامانت حالشون خوبه بابات چطور مواظب خودت و اونها باش عزیزم 

راستی سحری تنها هستی یا میروی خونه مامانت مواظب خودت باش 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 19 / 2

و ساعت 3:1 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 911
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1056
بازدید ماه : 7300
بازدید کل : 777792
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



احسان جونم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................