.....................



سلام عزیز دلم چه خبرا چکار می کنی خوبی خسته کارهایت نباشی عشق جانم 

چقدر اینروزها فعال شدی کلیپ درست می کنی و پست میذاری وای الهی من 

فدای تو بشم که بلوز بنفش تنت کردی چقدر هم بهت میامد ادامه بده 

وای چقدر حالم خوب شد که صدای عزیزم رو شنیدم بیش از پنجاه بار 

گذاشتم و صدای تو من رو آروم تر می کنه راستی چه کار خوبی را با 

نام هم خونه شروع کردید چه اسم جالبی هم داره ولی من نگران 

پول هایی هستم که میرود به حساب هلال احمر و تو مسئولیت 

این کار سنگین بر عهده تو است چون اگر دولت بر داره و ببرد به 

سوریه و لبنان و عراق کمک کند واقعا تو مدیون تک تک آدمها میشی 

پس تمام تلاشت را کن که این پولی که مردم برای هم خونه میریزند 

واقعا تمام مبلغ برای مردم کرمانشاه خرج شود امیدوارم که خدا کمک ات 

کند من مطمئنم که رقم بالایی جمع میشود و تو هم موفق میشوی انشاءالله 

راستی خودت خوبی چه خبرا چکار می کنی عزیزم چقدر دلم برایت 

تنگ شده بود راستی امروز چقدر حالم خوب شد آهنگ جدید آقای یراحی 

را گوش دادم واقعا فوق العاده خوانده بودند ریتم جدیدی داشت کارهای 

آقای یراحی یک مدلی هست که انگاری ایشان می خواهند حرفی را برسانند

ولی به نظر من باید شعرهایی که با صدایشان می خوانند مثل صدایشان 

قوی و ناب باشد اگر به این مسئله دقت بیشتری کنند آثارشان خارق العاده 

تر میشود راستی چند وقته میخواهم بپرسم آقای یراحی عاشق کسی شده اند 

نمی دانم چرا این را  حس کردم فکر می کنم عاشق کسی شده اند 

و این شعرهایی که می خوانند می خواهند منظورشان را به اون طرف 

مقابلشان برسانند واقعا چقدر دوست دارم بدانم اون آدم خوشبخت کیه 

واقعا چقدر هیجان انگیز است انشاءالله که هر چه زودتر به عشق شان 

برسند و من هم برایشان دعا می کنم واقعا چون لایق بهترین بهترینها 

هستند آرزو می کنم از هر چیزی می خواهند بهترینها نصیب شان شود 

من که خیلی مدیون شون هستم خیلی جاها که از عشق تو کم آوردم واقعا 

آهنگ  های آقای یراحی من را آروم کرد واقعا خیلی برایشان دعا می کنم 

انشاءالله به تک تک آرزوهای قشنگشون برسند و همیشه در اوج بمانند و 

آلبومهای بی اندازه ای روانه بازار کنند الهی آمین راستی احسان جون ازت 

ممنونم که میای تو تلگرام و من  چقدر خودم را به تو نزدیک احساس کنم 

چقدر ممنونم ازت عشق مهربون و خوش قلبم مواظب خودت باش و خوب 

بخوابی صدف قشنگ زندگیم خیلی دوستت دارم 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 11 / 9

و ساعت 1:55 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2342
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2487
بازدید ماه : 8731
بازدید کل : 779223
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................