صدف زندگیم

.....................



صدف زندگیم

سلام عزیزم خیلی دلم تنگ و بیقرار بود واسه حرف زدن باهات هفته پیش سه شنبه تهران بودم

عروسی پسر دختر خاله مامانم این آقای داماد قبلا خواستگار من بوده اند و دختر خاله مامانم و همسرشون

خیلی من را دوست داشتند ولی چه میشود کرد وقتی دلت پیش یک نفر گیر باشه هیچ کس به نظرت خوب

نمی آید این آقا ی داماد دکترای اقتصاد دارند از امریکا و ساکن امریکا هستند و همسر خواهرش هم مجید اخوان

 خبر نگار آنکارا هستند عروسی با مزه بود اتفاقا برادر  خانم لاله اسکندری هم از طرف داماد دعوت بود الهی که

هر کسی کاری انجام میدهد از انتخابش پشیمان نشود و خوشبخت بشوند ولی میدونی چه لذت بخش بود اومدن

و قدم کشیدن و نفس کشیدن توی شهری که کسی رو تو اون شهر دوستش داری و میدونی اون هم حضور دارد

2 روز بودم و رفتم اصفهان پیش دوستهایی که هر چند سال یکبار از اونها سر میزنم دوستان خوبی که هر موقع

می خواهم یادم بیاد انسانیت و مهربونی و عاطفه و خاکی بودن را از اونها یاد می گیرم اصفهان یکی از شهرهایی

ایست که من خیلی دوست دارم اونجا آدم احساس آرامش میکند یک هفته اونجا بودم خیلی خوب بود ولی بیشتر نتونستم

باشم چون برادرم فوق لیسانس راه و ترابری دانشگاه سراسری شاهرود قبول شده بود باید میرفتیم شاهرود یکسری کار داشت باید

انجام میداد خلاصه که دیروز برگشتم خیلی دلم تنگت بود همش بیادت بودم





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 7 / 6

و ساعت 9:38 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 6797
بازدید کل : 777289
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



صدف زندگیم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................