.....................



سلام عزیز دلم خوبی خسته نباشی عشق من شبت خوش امشب هم که برنامه نداشتی دلم خیلی گرفت 

دلم برایت تنگ شده خوب بود امشب افطاری جایت خالی دعوت بودیم خونه یکی از 

همکارهای بابام خوب شد  امروز افطاری بودم سرم گرم شد اگه نه تو  هم که تو برنامه نداشتی که ببینمت  و روی ماهت را ببینم تا دلم 

باز بشه امسال چرا اینطوری هست مگه شبکه ورزش داریم آخه این چه 

وضعی است ولی خوب عوضش تو فردا با انرژی و قدرت بهتری برنامه 

اجرا میکنی تازه یکساعتی از افطاری رسیدیم خونه الان میخوام برم 

احیا داری تا سحر که ساعت سه هست طول میکشد منم واست دعا کردم 

وامشب هم دعا میکنم که از چشم بد دور باشی و هر چی به صلاح جفتمون 

هست و اینکه بتونیم همدیگر را خوشبخت و اینکه به همدیگر آرامش هدیه 

کنیم دعا کردم نمی دونم باز هم چه میشود ولی من امسال تصمیم خودم 

را گرفته ام قاطعانه چون از عشق خودم اطمینان کامل دارم امیدوارم 

حضرت علی امام زمان امام رضا و....خودشون واسطه باشن میانمان 

نه دروغی هست و نه ادای عاشقی در میارم و نه اینکه بخواهم اذیت 

کنم خدا خودش شاهد هست بگذریم راستی امشب رفتی احیا واسم 

دعا کن خیلی به دوستانت هم بگو یه دیوونه هست که خیلی احتیاج 

به دعای اونها داره واسش دعا کنید من رفتم احیا داری واسه 

دوستانت هم همیشه دعا می کنم که بهترین اتفاق های خوب 

در زندگیشون بیفته

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته چشمان بی فروغ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 25 / 3

و ساعت 11:32 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 6566
بازدید کل : 777058
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................