.....................



سلام صدف زندگیم خوبی خسته نباشی عشق گلم الهی من فدای تو بشم چقدر امروز 

خوش تیپ شده بودی کت و شلوارت به تو میومد با اینکه رنگ طوسی بود ولی به تو میومد 

انگشتت هم خوشگل بودی الهی که از چشم بد دور باشی عزیز دلم هر 

روز برایت اسپند دود می کنم و صدقه میندازیم تا عزیز من چشم 

نخوره ای جانم چقدر موضاعات برنامه امشب عالی بود و هم دلمون 

شاد شد و هم اینکه یاد گرفتیم و یاد بگیر که هنوز هم عشق وجود داره 

عاشقی وجود داره چقدر این خانم و آقا جذاب و دوست داشتنی و خوش 

تیپ بودن الهی هم دویست ساله عشقشون بشه چقدر خاطرات قشنگی 

داشتن چه با نمک نامه می نوشتن و با هم تلفنی صحبت میکردن و به ماه 

خیره میشدن تا عکس همدیگر رو تو ماه ببینند چقدر بانمک بود چقدر خوبه 

دو طرف رمانتیک باشن میشه عشق بینظیر و ناب یاد خودم افتادم که سال 

92 برایت تو دفترچه ای نامه نوشتم و پستش کردم به صدا و سیما نمیدونی 

با چه عشقی اونو بسته بندی کردم و فرستادم نمیدونستم به دست 

چه کسی میرسه و نمیدونی بعدش چقدر زنگ زدم ببینم کسی تحویل 

گرفته یا نه ولی مطمئن بودم اون حتما کسی بدست میرسونه نمیدونی 

اون سال چقدر حالم خوب بود که تونسته بودم هم تو برنامه ات بگم و هم 

اینکه برایت نامه پست کنم ای کاش از اون سالها تو هم عشق و دوست 

داشتنم رو می پذیرفتی نمیدونم شاید دارم بی انصافی می کنم و حس 

تو رو نادیده میگیرم شاید بخاطر اینکه انقدر شیطون هستی و همه مسائل 

رو به شوخی میگیری من این استنباط رو گاهی اوقات می کنم راستی 

قیافه تو خیلی با نمک میشه وقتی از چیزی تعجب یا هنگ میکنی وای 

این آقا و خانم خیلی هم به روز بودن اون زمانها که نمی ذاشتن دختر و 

پسر یکدیگر رو ببینند و پدر و مادرها خودشون انتخاب میکردن اینها 

ارتباط ماهواره ای و نام و نگاری داشتن خیلی با نمک بودن واقعا چرا 

نسل ما نمی خواد مثل اینها باشه به نظر من آدمها اگر بخوان هر کاری 

شدنی هست من 70 درصد میتونم مثل این خانمه باشم و اینکه هیچی نگم 

واسه لباس خریدن اصلا نمیشه شاید کمتر بخرم ولی من لباس رو خیلی 

دوست دارم ولی طلا بخرم یا بخوام به کسی حسادت کنم و هم چشمی کنم نسبت به کسی اصلا واقعا اگر کسی به جایی میرسه یا موفق تر از منه 

گفتم حتما اون شایستگی اش از من بیشتر بوده و از صمیم قلبم خوشحال 

شدم واقعا حسادت معنا نداره وقتی آدمها می تونند برای هم بهترینها 

رو از خدا بخوان و آرزو کنند راستی اون خانمه که بخش آخر برنامه آوردی 

هم خیلی خوب بود چقدر خوب مونده این خانمه چقدر بانمک صحبت میکرد 

چقدر بعضی آدمها خلاق آند میان مردم رو می خندونند هم خودشون از تنهایی در میان و هم روحیه پیدا میکنند و انرژی خوب و مثبت به بقیه 

میدن الهی خدا حفظشون کنه و همیشه شاد و پر انرژی و خستگی 

ناپذیر باشن ای جان دلم چقدر امروز خندیدم از دست تو و حرکاتت 

و تعجب کردنت راستی  امشب از ترانه حمیرا میگی خاطرات شمال 

محال یادم بره اون همه شور و حال محال یادم بره خخخخخخ

خوب عشق من همین کارها رو میکنی آقای پوز محمدی بهت تذکر میده 

عزیز من امشب سحری چه میخوری راستی عکس پروفایلت رو عوض کن 

یک عکس دیگه از اون خنده های خوشگلت بذار الهی من فدای اون استوری 

گذاشتنت بشم عکسی که گذاشتی اون آخرین خیلی خوشگله ای جان چقدر با مزه نگاه میکنی و دست آقای بزرگزادگان درد نکنه و همچنین تک تک 

دوستانت بهشون خسته نباشید لگو 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 17 / 3

و ساعت 3:35 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2618
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2763
بازدید ماه : 9007
بازدید کل : 779499
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................