.....................



سلام عزیز من حالت چطوره خوبی خسته نباشی و همچنین دوستانت که از تو زحمتشون 

بیشتره و دیده نمیشن خدا بهتون توان بده که بتونید امسال پر انرژی و خوب کار کنید 

ای جان دلم که شلوارت چروک بود امروز راستی واقعا آقای قانع 

این دکور رو درست کرده واقعا آنقدر تعریف کردم واقعا 

الان دیگه یقین پیدا کردم چشمم تازگی شور شده 

اول که انگاری وارد تونل وحشت میشی یا مثل وسایل بازی 

موج های آبی عبور می کنی شده بعدش هم وارد جهان رستاخیز 

میشی که مهمونها هم باید از پل صراط تو رد بشن واقعا دلم گرفت 

خیلی فضا تیره و عنکبوتی شده خیلی زحمت کشیدن ولی خیلی غمناک 

هست و از نظر روانی نه برای تو خوبه که عصبی و بد اخلاق هستی و 

نه برای آرامش مهمون ها خوبه تیتراژ ها مخصوصا آقای علیزاده فوق 

العاده بود ولی چرا با اون کلیپ زیبا اصلا با صدای ایشون نمیامد اول 

که نگاه کردم گفتم چه بد خوندن بعدش که صوتی گوش کردم دیدم 

چه جالب خوندن ولی تو اول برنامه حس نداره نمی دونم چرا وای 

این آقا داماد بلاخره به عشقش رسید چقدر خوب و حال آدم خوب میشه

که آنقدر عاشق هم هستن وای چرا انقدر اذیتشون میکردی چقدر آقا 

داماد رمانتیک بودن یک خورده تو هم یاد می گرفتی البته تو خیلی هم 

هستی ولی مغروری نمی تونی بروز بدی واقعا هر کسی اگر بخواد 

میتونه عشق واقعی رو بدست بیاره به نظر من هر کسی بگه نیست 

دروغ گفته چون هر کس باید از خودش شروع کنه و صداقت داشته باشه 

تو هم عینک بد بینی رو از چشم های خوشگلت در بیار و به زندگی 

قشنگ نگاه کن راستی چقدر این آقا مرتضی اگه درست بگم موفق شده 

خدا روشکر که آنقدر انگیزه داره  و خدا هم کمکش کنه و اون آقایی که 

حالا گرما و حضور مادرش رو احساس می کنه آخی طفلی چقدر زجر 

کشیده خدا رو شکر که زندگیش عوض شده راستی کلیپ اول برنامه 

قشنگ شده مخصوصا اون دختر بچه ها حرکاتشان خیلی شیرین و 

دوست داشتنی هست مخصوصا اون تیکه ای که بهم نگاه میکردن 

خیلی قشنگ هست الهی فداشون بشم به زنم به تخته خیلی ماه 

هستن مخصوصا چشم رنگیه الهی چه نازند من دیوونه دختر بچه 

هستم اونم از جنس موی بور و چشمای آبی یعنی واقعا دیگه 

تو مرز سکته میره راستی کت و شلوار طوسی دیگه نخر خیلی 

بهت نمیاد الهی من فدای خنده هات و شیطنت بازی هایت بشم 

که چقدر شیرین و لذت بخش هست الهی به امید خدا موفق بشی 

الهی آمین دوستت دارم عزیزم مواظب خودت باش اینروزها خیلی 

خسته میشی و استرس داری و الهی از چشم بد دور باشی 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته چشمان بی فروغ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 7 / 3

و ساعت 4:12 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6055
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6200
بازدید ماه : 12444
بازدید کل : 782936
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................