.....................



سلام عزیز دلم حالت چطوره خسته نباشی حتما این روزها مشغول داوری کردن 

هستی ای جانم اصلا داوری گردن بهت نمیاد الهی موفق باشی عزیز  جونم 

یعنی من آرزو به دل موندم که صفحه اینستاگرام رو باز کنم و خبرهای 

گل و بلبل بشنوم واقعا چه دنیایی شده همه اش خبرهای تلخ سوانح و 

فوتی میشنوم واقعا خسته شدم خدا بدجور امسال   پارسال دست گذاشته

رو هنرمندان باید مواظب خودمون باشیم البته اگه بشه اسمم رو هنرمند 

نامید اگر من بمیرم همه اش از دست توست اگه امسال نیای من جوون 

مرگ میشم این رو جدی میگم مشهد هم هنوز پس لرزه میاد تا الان 999

تا پس لرزه اومده اگه بیشتر نشده باشه بازم خدا روشکر که زنده آیم 

راستی چقدر وحشتناک آذربایجان شرقی و کردستان سیل آمده واقعا 

خدا از دست بنده های بی وفا خیلی عصبانی هست و داره شهرها رو 

دور میزنه خدا خودش به داد همه برسه راستی امسال دارن همه کاندیدا

شرکت میکنند تو هم شرکت می کردی خخخخخ شاید رئیس جمهور میشدی 

ولی بهت میاد خیلی هم سیاسی باشی ولی به روی خودت نمیاری چون 

برایت دردسر میشه واقعا هم کار خوبی می کنی امسال باز خدا بخیر 

بگذرونه کی میخواد رئیس جمهور بشه وضع مملکت به راحتی درست 

نمیشه مگر حکومت برداشته بشه اگر نه هر کدوم میان فقط ذخیره .ارزی شان 

را توی بانکهای خارج درست میکنند خدا به همه رحم کنه واقعا فقر داره 

بیداد میکنه راستی چه کار خوبی کردی واسه بچه های بهشت امام رضا 

تبلیغ کردی انشاءالله تا سال دیگه این مجموعه درست بشه مگر مردم به 

داد هم برسن منم 100 تومن کنار گذاشتم راستی فکر کنم تو همه پولها تو 

یا به کسی قرض میدی و یا ولخرجی می کنی و یا به خیریه میدی فکر نکنم 

اهل پس انداز کردن باشی منم اینطوری هستم ولی مثل تو افراطی نیستم 

باید به فکر خونه خریدن باشی چون خونه داشتن از واجبات هست فکر کنم 

مامان عزیزت هم سر این موضوع هم خیلی نصیحتت میکنه البته این حدس 

منه راستی عصری سر افطار خیلی دعات کردم و هم واسه سلامتی پدر و مادرهامون 

که هیچ وقت سایشون از سرمون کم نشه که این بزرگترین نعمت هست 

البته دعای اولم همیشه واسه عشقمون هست من آدم بااراده ای هست 

اگر کاری رو بخوام انجام بدم محاله که ناامید بشم البته دروغ نگم ناامید

شدم باز بلند شدم و ادامه دادم خیلی پر حرفی کردم البته من تو نوشتنم 

خیلی پر حرف هستم اگه نه شخصیت آروم و خوددار و متوسطی تو حرف 

زدن هستم برم بخوابم که از فردا دوباره برم باشگاه که باز چاق شدم و 

خدا این استعداد  رو ازم نگیره که همه اش باید در حال پرهیز باشی اگه یک

خورده غافل بشی دیگه هیچی تازه یک باشگاه جدید نزدیک خونمون پیدا 

کردم فوق العاده وسایل مجهز و تازه یک ماه هست وسایلش رو همه رو خریده دو نا سالن و وسایل و امکاناتش خیلی خوبه چند روز پیش رفتم 

ثبت نام کردم امروز اولین روزی هست که میخوام برم خانمه هم کرمانی 

بود دیدم لهجه اش آشناست گفتم شما کرمانی هستید گفت آره دیگه 

کلی از کرمان و مردمش تعریف کردم و اونم تخفیف خوبی بهم داد 

منم عاشق تخفیف گرفتن خخخخخ شبت بخیر عشق من خوابهای 

خوب و خوش رنگ ببینی دوستت دارم 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 27 / 1

و ساعت 1:30 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4181
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4326
بازدید ماه : 10570
بازدید کل : 781062
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................