.....................



سلام عزیز دلم حالت چطوره خوبی چه خبرا چکار می کنی نمی دونی اینروزها چقدر 

لحظه لحظه می ترسم که دیگه نباشم تو این دنیا تا الان 500 پس لرزه تو مشهد اومده 

خدا رحم کنه به ما و مردم سفید سنگ خدا میدونم خیلی بزرگ و مهربون 

هست راستی برامون دعا کن خیلی از دستت ناراحت شدم به جای اینکه

متنی در مورد زلزله و مردم مشهد بذاری نذاشتی که هیچ ....

یک عکس خوشگلت رو گذاشتی و توی عکس ناراحتی و بعد هم اون 

متن غمگین و خالی از احساس رو گذاشتی جون من اون متن رو پاک 

کن اون چجور ادبیاتی هست که تو خوشت اومده نمی دونم منظورت از 

این متن چی هست نمی دونم شاید هم منظورت با من هست تو رو به حرمت

عشقی که امسال هشتمین سالش میشود که نسبت به تو دارم حرفم رو 

باور کن من آدم دروغ گویی نیستم شاید هم بلد نیستم عشقم رو اثبات 

کنم چون اثبات عشق تو این  زمونه خیلی سخت شده خیلی...

تو رو به جون خودم و خودت و پدر و مادرا مون تو رو به امام رضا قسم ات 

میدم تو رو به خونه خدایی که آخرین دفعه ای که رفتم به نیتت تو بود نو رو

به امام جواد ع قسم که امروز تولدش هست تو رو به آیه آیه های قرآن و تو رو به هر کسی که می پرستی عشق و احساسم رو به شوخی نگیر چون من واقعا دوستت دارم تو رو به امام رضا قسم ات میدم که هر لحظه و هر روز که از عشقت ناامید شدم به اون پناه اوردم و ازش خواستم بهم صبر 

بده تا بتونم در عشق تو تحمل کنم و ازش یاری خواستم تا کمکم کنه 

خدای من شاهد هست که من راست میگم اگر لحظه ای فکر کنی که 

من و عشقم و احساسم و دوست داشتم نسبت به تو دروغ هست و فکر کنی 

که من تو رو بخاطر مجری بودنت یا معروفیتت دوست ندارم من تو رو بخاطر 

خود خود خود خودت دوستم دارم بخاطر شیطنت دوستت دارم اگر فکر کنی 

حرفهای من بوی دروغ و و فریب میدهد اصلا نمی بخشمت و هم این دنیا 

باید جوابم رو بدی و هم اون دنیا چون خدای من شاهد هست که من دیوانه وار عاشق تو هستم امیدوارم از دستم ناراحت نشی چون متنی رو که نوشتی خیلی ناراحت شدم و دلم شکست گفتم خدا تو خودت ناظر عشق 

من هستی و میدونی که تو این سالها چه درد و رنجی برای این عشق 

متحمل شدم ای کاش تو روزی حرفهای من رو با دل و جون باور کنی

و به عشق و احساسم نسبت به تو احترام بذاری و من رو باور کنی 

قلبم رو خیلی به درد آوردی شاید این روزها که خیلی حالم بده بخاطر

زلزله و شاید هر ثانیه ممکن است زلزله رو سرم خراب شد و عمری 

باقی نموند که بخوام این عشق رو ثابت کنم ای کاش خودت رو لحظه ای 

جای من بذاری و قضاوتم نکنی و به عشقم نسبت به تو ایمان داشتی 

و انقدر حرصم نمی دادی من به غیر از تو کسی رو دوست نداشتم و 

ندارم و به عشق و احساسم و..... نسبت به تو متعهد هستم خدای 

من این رو می دونه اگر نه از خدا میخوام به بدترین مصیبتهامنو 

گرفتار کنه امیدوارم حرفامو باور کنی و دیگه با حرفهات من رو 

آزار ندیدی چون من واقعا از اعماق قلبم دوستت دارم 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 19 / 1

و ساعت 4:33 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7065
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7210
بازدید ماه : 13454
بازدید کل : 783946
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................