.....................



وسلام عزیز من حالت خوبه خسته نباشی عشق گلم نبینم سرماخورده بشی 

حتما هر روز لیموترش بخوری که سرماخوردگی نیاد سراغت مواظب خودت 

باش وای دلم داره میگیره فردا شب دیگه برنامه ات تموم میشه و من 

روی ماه عشقم رو نمی بینم باز باید صبر کنم تا 29 آخه من فقط باید 

صبر کنم بیخیال امشب آقای ظلی پور طفلی مظلوم شده بود از دستت 

و خانمهای ورزشکار هم که ضایع کردی یعنی تو توی ضایع کردن 

مدرک فوق دکترا رو باید بهت بدن ای جانم که انقدر با نمک هستی 

ولی وقتی ضایع ات هم می کنند قیافه ات دیدنی میشه الهی بگردم 

که آنقدر دوست داشتنی و عزیز هستی امشب هم برنامه خوب بود همین 

که در دو بخش نبود خیلی عالی تر بود با اینکه من اصلا اهل ورزش دیدن

نیستم ولی خیلی لذت بردم راستی بهتر بود موقعی که چای می خوردی 

دوربین روی صورتت نبود  چون منظره جالبی نداشت انقدر هم چای نخور 

اصلا خوب نیست دمنوش گیاهی بخور عزیز دلم دوستت دارم 

عشق مهربونم خسته نباشی شبت بخیر و شادی و موفقیت 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته چشمان بی فروغ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 20 / 12

و ساعت 2:31 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2411
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2556
بازدید ماه : 8800
بازدید کل : 779292
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................