.....................



ادامه حرفهام ......

وقتی که باهات حرف میزنم خیلی آروم میشم اگر دیده باشه قسمت 

خصوصی اینستاگرامت هم برایت مطلب میذارم با اینستاگرام چشمان 

آبی و اون اینستاگرام دیگه فقط واسه آثار هنری است وبلاگ هم واسه 

حرف زدن باتو راستی استیج رو نگاه کردم دیگه بقیه اش چون سالومه 

میاد خوشم نمیاد از شخصیتش چون از آدمهایی که سریع هویت خودشون 

رو گم می کنند خوشم نمیاد به اصطلاح در جهت وزش باد حرکت می کنند 

خوشم نمیاد نمیدونم راسته یا نه جواب دندان شکن آقای رامبد جوان به 

سالومه که دزد خطابش کرده و گفته باید از سازنده عروسک اجازه میگرفت

خوب حالش جا اومد این سالومه  بی ادب بگذریم امشب آرش و علیرضا تو 

برنامه استیج خوب خوندن این داورها هم آقای حامد نیک بیک چقدر شیک 

لباس می پوشه امشب که انگشترهایش رو با کت و شلوارش ست کرده 

بود راستی واسه تولدت برای چی لباس خوبی نپوشیده بودی شاید هم 

باید ساده تر واسه این جور مکانها ایجاب میکنه خیلی ساده بری چه آهنگ 

غمگینی رو تصویر تولدت گذاشتی یاد عشقمون افتادم نبینم گریه کنی من 

به اندازه جفتمون گریه میکنم تو دیگه با اون چشمهای خوشگلت گریه نکن 

تورو خدا ازت خواهش می کنم عزیزم حالت رو خوب کن با هر چیزی که 

می دونی حالت خیلی خوب میشه مثلا من وقتی ناراحتم آشپزی خیلی آرومم

میکنه نقاشی کردن لباس خریدن و کمد لباسم رو نگاه کردن ولی از همه 

بیشتر می دونی چی آرومم میکنه دیدن عکسهای تو و اون دفترچه ای که اون سالها عکس تو رو گذاشتم و با نذرهایی که کردم واسه رسیدن به تو 

شاید برایت تو  قسمت خصوصی اینستاگرام بذارم چون اگه خواستی بخندی 

خودت فقط تنها بخندی فکر کنم پانصد مدل نذر نوشتم بگذریم بعداز 

یک فکر اساسی واسه عشقمون میکنم که اگر تو خواسته باشی و خدا 

هم کمک مون میکنه من از بس رفتم پیش امام رضا ع پیشش از تو گفتم 

فکر کنم امام رضا ع رو هم خسته کردم ولی من خسته نمیشم ولی فکر 

کنم تو خسته ای خیلی.............

راستی آقای قیاسی هم خسته نباشن چقدر خوب اجرا میکنند امسال کار 

جالبی میشه اگر از حضور ایشان جلوی دوربین استفاده بشه 

وای لحظه شماری می کنم آلبوم آقای یراحی بیاد فکر کنم آلبوم فوق العاده

ای باشه خیلی خیلی خسته نباشن از طرف من بهشون تبریک بگو امیدوارم 

براشون بهترین اتفاق بیفته تو هم خیلی موسیقی رو دوست داری منم خیلی 

خیلی دوست دارم بخاطر کارم من بیشتر موسیقی گوش می کنم تا تلویزیون چون موسیقی باعث میشه تمرکزم تو کار بالا بره ولی نه 

هر موسیقی رو گوش نمیدم بیشتر خواننده های قدیمی رو دوست 

دارم گوش بدم چون هر چی گوش میدی واست تکراری نمیشه راستی 

راستی نگفتم برایت دیروز داداشم از صبح تا شب ما رو تمام نقطه شهر 

راه  برد تا خرید عید رو بخره ما دو ماه یا یک ماه مونده  به عید خرید 

می کنیم چون وقتی زودتر خرید می کنیم هم جنس بهتری تو بازار هست 

هم اینکه واسه چک و چونه زدن راحت تری چون مغازه دارها این موقع 

التماس  می کنند ولی نزدیک عید هم جنس بدرد نخور تو بازار میارن و 

هم مغازه دار ها سرشون شلوغ میشه کلاسش میره بالا بگذریم خلاصه 

دیگه دیشب بعد اینهمه نظر از همه خرید اصلا خودش تنهایی نمیره خرید 

برعکس من که دوست دارم تنهایی بخرم گاهی مامانم یا خواهرم رو 

واسه  خرید می برم بیشتر اونا من رو واسه خرید خودشون می برن 

چون هم راحت خرید می کنم و هم سریع خوشم نمیاد زیاد بگردم تو 

خیابون ها الکی ولی خواهرم و داداشم انقدر وسواس خرید می کنند 

که نگو داداشم انقدر سنگین پوش و همه لباسها رو تیره میخره بر عکس من 

آخه آدم با رنگهای شاد کلی روحیه اش عوض میشه دیشب با کلی مخ اش 

رو زدم کت سفید با یقه مشکی و سر جیب ها مغزی مشکی با شلوار مشکی 

برداشت هفته دیگه میخواد این لباس رو گفتم واسه جلسه دفاع پایانامه 

اش  که روز دوشنبه شاهرود هست بپوشه گفته هیچ کدوم نمیخواد بیاین 

پسرها انقدر ریلکس هستن که نگو هر چی شوهر خواهرم بهش میگه 

من کارهامو تنظیم کردم که هفته دیگه بیایم میگه نه مگه مجبورید بیاین

بعدش باید بیاد واسه دکترا بخونه و سربازی اش رو عمویم درست کنه 

که راحت بشه این سربازی ولی رفتنش واسه پسرها الزامی هست خخخخخ

خواهرم هم شنبه ساعت 5 عصر دانشکده حقوق جلسه دفاع پایانامه اش 

رو داره برعکس داداشم که میگه نمیخواد بیاین خواهرم میگه همه باید 

بیاین ولی سر پایان نامه اش خیلی اذیت شد ولی من خیلی کمکش کردم

 شایراد کوچلو رو خیلی برایش نگه داشتم به کارهایش برسه امیدوارم 

بتونه خوب ارائه بده فقط من جا موندم واسه ارشد خخخخخ خواهرم گفته 

بیا من واست کنکوری تضمینی میذارم که قبول بشی خیلی دوست دارم 

بخونم همین کنکورش نباشه این کنکور چیه الکی ....

 حالا خیلی دیگه پر حرفی کردم فردا واست از تولدم میگم 

که چی ها آوردن و کلی امسال حالم خوب شد فقط جای تو 

همیشه خالیست کنارم ولی تو قلبم همیشه جایت هست راستی 

واسه مامانت کادو چی خریدی یادت نره بری پیش شون و بهشون 

تبریک بگه مواظب خودت هم باش بگو مامانت واست قورمه سبزی 

درست کنه فکر کنم روی غذاهای مامانت تعصب داری فردا پیش مامانت 

باشی حتما با دعای ایشان من مطمئن هستم حالت خیلی خوب میشه 

دیگه نبینم غمگین باشی مواظب خودت باش عشق خوب و ومهربان 

شبت  خوش و خوابهای خوشگل ببینی 





:: برچسب‌ها: دلنوشته چشمان بی فروغ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 15 / 11

و ساعت 1:16 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5147
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5292
بازدید ماه : 11536
بازدید کل : 782028
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................