.....................



سلام عزیز دلم حالت خوبه شبت بخیر خسته نباشی باز هم دوباره تولدت مبارک باشه وای چقدر 

دلم برایت تنگ شده بود کلی خوشحال شدم عکسهای خوشگلت رو دیدم وای چه حس

خوبی گرفتم وای آبی و فیروزه ای چقدر قشنگ و خوش سلیقه تزئین

کرده بودن و چقدر شیک و با نمک بود کلی از پارسال خوشگل تر شده 

بود وای چه نقاشی های خوشگلی واست کشیده بودن دستشون درد نکنه

چه کار خوبی کردی توی این موسسه تولدت رو برگزار کردی چقدر 

این بچه ها رو خوشحال کردی ولی دیشب با اینکه خوشحال شدم که 

روی ماهت رو دیدم ولی تو چرا غمگینی اصلا تو عکسها شاد به نظر 

نمیای لبخندهات مصنوعی شده چی شده تروخدا ناراحت نباش تو 

همیشه باید شاد و پر انرژی باشی عشق من نبینم ناراحتیت رو عزیزم 

امیدوارم که من باعث ناراحتی تو نباشم این روزها باید برنامه شب 

عید رو بسازی با این ناراحتی که نمیشه کار کرد عشق خوبم بخند 

و روحیه شاد داشته باش که تو برنامه ات هم با این چهره ناراحتی

که تو داری چجوری میخوای مردم رو شاد کنی عزیزم راستی مبارک 

باشه تهیه کنندگی جدیدت امیدوارم برایت این کار پر خیر برکت باشه 

ولی تو قالب تهیه کنندگی فیلم اصلا بهت نمیاد پس بگو چند وقته خبری

نیست ازت رفته تو قیافه خخخخخخخ شوخی کردم ازم ناراحت نشی هاااااا

راستی پیشاپیش روز پرستار هم به مامان مریم عزیزت که می دونم 

خیلی دوستشون داری امیدوارم 1000 سال سایشون بالای سرت باشن 

 الهی آمین الان که دارم برایت می نویسم دارم در حال حاضر برنامه الکی 

استیج من و تو رو نگاه می کنم پارتی بازی و سیاسی است ولی با نمک 

هست هم بفرمایید شام و هم استیج من و تو رو دوست دارم بهترین شبکه 

اون ور آبی فقط شبکه ltn شب خیز خوبه راستی تولدت نگفتی چه 

روزی گرفتن 

 




نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 14 / 11

و ساعت 9:55 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3795
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3940
بازدید ماه : 10184
بازدید کل : 780676
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................