.....................



سلام عزیز دلم خوبی شبت بخیر صدف زندگیم الهی من فدای اون پست 

گذاشتنت بشم و اون شکلک گذاشتنت  مسافرت شمال بهت خوش گذشت 

کنار این بچه ها و دوستانت الهی که خوش گذشته باشه چه کار خوبی کردی 

خدا حفظت کنه عزیزم دل خیلی بزرگ و قوی میخواد که این بچه ها 

رو کمک کردن و با هاشون زندگی کردن ممنون که آنقدر خوبی 

بهت افتخار میکنم که دل مهربونی داری امیدوارم فقط واسه رضای

خدا این کار رو کرده باشی ....راستی عروسی بهت خوش گذشت 

به آقای رجبیان  هم تبریک میگم و براشون زندگی پر از عشق و 

آرامش رو آرزو دارم تولد آقای بزرگزادگان  هم بهشون تبریک میگم 

و براشون بهترین آرزوها رو دارم راستی چقدر برنامه خندوانه با حضور 

آقای یراحی خوب بود چقدر خندیدم  برای ایشان هم بهترینها رو از خدا 

میخوام راستی عزیز دلم خوشحالم که حالت خوبه خیلی خوشحالم کردی 

که امشب پست جدید گذاشتی ممنونم ازت عشق خوبم دوستت دارم 

 اون هفته چها ر تا عروسی رفتم جایت خالی خیلی خوب بود جمعه که 

عروسی دوستم بود به خیر و خوشی رفتن سر زندگیشون البته قبلش 

با کلی دعای خانواده ها و دوستم و همسرش ولی خوب من همش دوستم 

رو آروم میکردم با یکی از دوستام رفتیم جهیزیه اش رو چیدیم و چند روز 

من درگیر این بودم که تزئینات تو یخچالش رو درست کنم و رفتم واسش 

چیدم اون عکسهایی که برات فرستادم اونها بود فکر کنم یه چیزی بشم 

خخخخخ روز عروسیش هم نون و پنیر و سبزی اش رو درست کردم همش 

تو مجلسش نگران بودم اتفاقی نیفته که خدا رو شکر به خیر گذشت ولی 

دوستم طفلی همش این چند هفته کارش گریه کردن بود امان از دست 

بعضی بزرگتر ها به جایی که بچه هاشون رو آروم کنند بیشتر

به اصطلاح شیرشون می کنند خدا رو شکر به خیر گذشت منم دوستم 

رو وادارش کردم که بره قبل عروسیش از پدر و مادر همسرش عذرخواهی

کنه و بهش گفتم به همسرش هم بگه که از مامان دوستم عذرخواهی 

کنه طفلی دوستم پدرش دو سال پیش فوت شده حالا واسش خیلی 

سخت بود می گفت اگه بابام زنده  بود همه واسم تصمیم نمی گرفتند 

خدا رو شکر که به خیر و خوشی تموم شد همین مسائل ساده باعث میشه

یک زندگی از هم بپاشه  بعضی موقعها  با خودم فکر میکنم چرا آدمها این 

مدلی شدن جنس آدمها دیگه فرق کرده خیلی بی هویت و بی ریشه شدیم 

که سر مسائل کوچک و بی ارزش با عث از هم پاشیدگی زندگی میشیم 

خدا عاقبت همه رو بخیر کنه الهی آمین 

راستی ببخش که این چند روز باهات صحبت نکردم و احوالت رو نپرسیدم 

نگی من بی معرفت شدم راستش رو بخوای خیلی این روزها ناراحتم  

واسه همین گفتم یک حرفی نزنم که باعث بشه تو از دستتم  ناراحت 

بشی تو این مواقع آدم سکوت کنه بهتره  و فقط بخوره تا کمی آروم شه

وای کاملا درکت میکنم من وقتی ناراحتم یا استرس دارم به حد دیوونه  

کننده ای فقط میخورم این رو به اصطلاح  رواشناسان  میگن حالت خود 

تخریبی است درد بدی است من که که باشگاه جدید نزدیک خونمون پیدا 

کردم از ساعت 9 صبح تا ساعت 1 میتونم  ورزش کنم اولش با مربی 

است بعدش با دستگاه است انقدر مربی باشگاه ازم خوشش اومده 

خیلی راهنماییم  میکنه با هم قرار گذاشتیم که بخاطر اینکه صورتمان 

نریزه  پایین دو هفته ناشتا  فقط سیب زمینی  آبپز بخوریم فرض کن 

قبل نه صبح باید بیدار شم سیب زمینی بذارم بجوشه منم که از سیب زمینی

آبپز خوشم  نمیاد اونم فرض کن هر روز بخوری بعد گفته واسه آبرسانی  

به پوست خیار رو رنده کن بزن به پوستت  منم که خدای ماسک صورت 

درست کردنم دیگه خلاصه فعلا مامانم خوشحاله  که میرم باشگاه چون 

داشتم چاق میشدم  و رو مخ مامانم بودم خخخخ

عشق توپلی من تو با کیلوهای  اضافه ات هم واسه من عزیزترین  

هستی دوستت دارم عشق خوبم شبت بخیر گل من 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 11 / 6

و ساعت 1:43 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1273
بازدید ماه : 7517
بازدید کل : 778009
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................