.....................



سلام عشق گلم خوبی عزیز دلم صبحت بخیر مهربونم خسته نباشی وقبول باشه 

وای چقدر صحبت های آقای روح الله با آرامش و پر از صداقت بود یک  نورانی 

عجیبی تو چهره اش هویدا بود چقدر ماجرای زندگیش جالب و تلخ بود 

چقدر صبور بوده واقعا به حرف آسون است کسی که لمسش کرده میفهمه  

واقعا معجزه یعنی همین که یک آدم با قدرت تمام فریاد بزنه و نجاتش بده 

واقعا اون آدمی که بانی این کار شده بعد چقدر حالش خوب شده درسته 

که آقا روح الله کار خلاف کرده درست ولی به آدمهایی شبیهه اش باید فرصت

داد تا بتونند  فرد مفیدی باشند الهی به حق قرآنی که آقا روح الله حفظ 

کرده تو این شب عزیز عفو بشه و خدا به جوونی اش رحم کنه من امشب 

واسش خیلی دعا کردم اول واسه پدر و مادرا مون که همیشه سالم باشند 

و سایهشون  از سرمون کم نشه و بعد برای تو عشق خوبم دعا کردم که 

هر چی تو دلت هست برایت بزودی محقق شود الهی آمین و بعد برای خودم

که خدا رو به حق قرآن قسم اش دادم که تو عشقم رو بپذیری با جون و دل ات و تو با دل خودت بیایی اینجا و نه با آرزوی من و نه از سر ترحم و دلسوزی  واسه من چون من عشق واقعی رو از خدا خواستم که دو تایی مون

به یک اندازه عاشق هم باشیم امشب از اول دعای جوشن کبیر گریه کردم تا 

آخرش و هم موقع قرآن به سر گرفتن از اول تا آخر فقط گریه کردم انقدر 

سبک شدم که نگو الان که دارم برات می نویسم چشمام باز نمیشه از بس 

پف کرده بابام گفت مثل اینکه خیلی عزاداری کردی چشمات باز نمیشه 

راستی واسه دوستانت هم دعا کردم الهی هر چی میخوان بهش برسن و آقای 

یراحی رو هم خیلی براشون دعا کردم امیدوارم به تک تک آرزوهاشان برسن 

الهی  آمین 

وای آخر برنامه چه خوشگل صحبت کردی الهی به حق این شب های عزیز 

امام زمان ظهور کنه واقعا خسته آیم از آنهمه نا مهربانی ها  وبی عدالتی ها

خدا خودش نجاتمون  بده الهی راستی گریه کرده بودی بعد برنامه چشمات

پف داشت چرا بی رمق و بی حال اجرا میکنی چکار شدی نبینم عزیزم 

اینطوری باشی الهی از چشم بد دور باشی 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 7 / 4

و ساعت 1:58 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5053
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5198
بازدید ماه : 11442
بازدید کل : 781934
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................