.....................



سلام عزیزم خوبی خسته نباشی عشق خوبم امشب جایت خیلی خیلی خالی بود 

مثل همیشه که جایت تو لحظه لحظه زندگیم خالیست امشب تولد داداشم بود اسمش 

محمد امین است که ما امین صداش میکنیم امشب 24 ساله شده فوق العاده

جدی و اصلا اندازه ای که من و خواهرم ذوق و شوق داریم واسه این .کارها 

 و همه چی خیلی ذوق نمیزنه از بس تو گوشش خوندم تازه خوب داره 

میشه بابا و مامانم از من و خواهرم بیشتر استقبال میکنند و خوششون

میاد واسه هر چیزی که واسمون میخرند ذوق بزنیم داداشم خیلی اقتصادی

هم هست من بهش میگم مرد نباید خسیس باشه خانمها هستند که اقتصادی

باشند نه آقایان چون خیلی بداست یک مرد خسیس باشه خدا رو شکر نه 

بابا م خسیسه  و نه شوهر خواهرم خیلی موهبت بزرگی است فکر نکنم 

تو مرد خسیسی  باشه بهت که نمیاد داداشم که بهت گفته بودم الان 

دیگه مراحل آخر تحویل پایانامه  ارشد عمران راه است دانشگاه 

سراسری شاهرود درس میخونه خیلی میونه  خوبی با من و خواهرم 

داره و ما هم دوستای خوبی براش هستیم و همه جا همراهی اش 

می کنیم هر کاری هم که از دستمون باشه انجام میدیم خدا رو شکر 

داشتن خانواده خوب و سالم و گرم و صمیمی تو این زمونه جزء

نعمتهایی  شده که بعضی اوقات حواسمون نیست خدا رو شکر 

میکنم داداشم فوق العاده پسر سالم و خوبی است و همش  سرش

تو کتاب بوده یک خورده دیدیم الان وقتشه باید مسئولیت بدیم 

فردا باید یک خانواده اداره کنه به اصرار من الان تمام خرید خونه 

رو میکنه آهای من سر به سرش میذارم الان دست و دلباز تر شده 

یک کوچلو البته برعکس من که خیلی دست و دلباز م  بعضی موقع 

ها فکر میکنم افراطی دارم کار میکنم از پارسال تصمیم گرفتم واسه

خودم پس انداز کنم و حساب بانکی مدت دار بزارم  دیگه میدونی 

بعضی خصلت ها ذاتی است باید خیلی تمرین بشه تا بتونی یکم

نرمال بشی فردا شب هم خونه خواهرم افطاری هستیم جات خالی

خونه باجناقت  ولی باجناق خوبی داره و خیلی دوست داره صاحب 

باجناق بشه چون برادر نداره و همش میگه الناز تو کی میخوای 

ازدواج کنی آخه نمیدونه من تو رو دوست دارم میدونم دیوونگی باز 

صحبت میکنم دیگه خلاصه که ....

واسه شایراد نتونستن  تولد بگیرند تولدش 23  خرداد بود شوهر خواهرم 

همش این شهر واون شهر دادگاه داشت ما هم گذاشتیم بیاد بعد تولد 

بگیریم داداشم که اول تیر است امیدوارم امسال دکتری قبول بشه 

و براش بهترین آرزوها دارم انشاالله  سی به بعد که خواست دامادش

کنیم یک خانم فوق العاده خوب گیرش بیاد که عروس خوب نعمت 

است راستی نگفتم چی کادو خریدیم من واسش شلوار لی خریدم 

با تاب و شلوارک  ورزشی و بچه های خواهرم واسش یک کدوم 

عینک آفتابی خریدن و یکیشون  کیف پول و خواهرم کفش ورزشی

و شوهر خواهرم ادکلن  و بابام گرمکن ورزشی و مامانم دویست تومن

پول و تی شرت براش خرید دیگه خیلی خوش گذشت و جای تو خیلی 

خیلی خالی بود مخصوصا وقتی کیک رو میخوردم  میدونم خیلی خیلی 

شکمو هستی منم همین طور  هستم 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 31 / 3

و ساعت 10:12 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1100
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1245
بازدید ماه : 7489
بازدید کل : 777981
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................