.....................



سلام عزیز دلم خوبی خوشی خسته کارهات نباشی الهی من فدای تو بشم سحری خوردی 

من که در حد ترکیدن سحری و آب خوردم انقدر این دو روز خسته شدم که نگو با اینکه خواهرم

هم طفلی اومد کمک ما وقتی کاری داریم تمام اعضای خانواده ام همه همکاری 

میکنند خدا رو شکر فعلا نصف دعوتی هامون تموم شد ما خیلی مهمون

داری می کنیم بابا و مامانم روابط اجتماعیشان  خیلی خوب است چه 

با فامیل دور و نزدیک و چی دوستان زیادی  داریم و همه خونه ما 

راحت هستند البته خود مهمون ها میگن این دو روز خوب تا آخر نتونستم 

تا آخر برنامه ات رو نگاه کنم بعدا باید بشینم نگاه کنم اصلا موقع ماه 

رمضون نه دوست دارم مهمون بیاد و نه دوست دارم مهمونی برم 

چون برنامه ات شروع میشه و من عشقم رو فقط تو این ماه هر روز

ببینمت  الهی من فدای اون خنده های نمکی ات بشم که آنقدر خوشگل 

میخندی عشق منی  تو فدای حرف زدنت بشم که میگی دو دسته آدمند 

آره عاشق ها نمی تونند به زندگیشان بر گرددند  چون حسرت عشق

ندیدن عشقشون همیشه دنبالشون هست نمیدونم بعضی موقعها با 

خودم میگم تو هم عاشقی اگه نه هر روز نمیامدی  اینجا و حرفامو 

نمی خوندی ولی من حس قوی دارم محاله خطا بره نمیدونم بعضی 

موقعها هم میگم نه اشتباه میکنی الناز باز دیوونه  شدی حست اشتباه

میگه نمیدونم خودم گیج شدم فقط از خدا میخوام به عزت و کرم اش 

خودت دست ما رو تو دست هم بزاره  ولی آدمها خودشون هم باید 

یک حرکتی بزنند امیدوارم این تابستون 95  اتفاقات خوب بیفته 

الهی هیچکس تو عشقش ناکام نشه الهی همه خوشبخت بشن  که 

این خیلی با ارزش و قیمتی است من تو رو خوشبخت میکنم اگه 

تو هم منو خوشبخت کنی منم همون کسی میشم که دوست داری 

اصلا هر چی تو بگی  هر چی تو بخوای باشه قبول ؟

بگو بله ؟ببین کارهای خدا رو می بینی من از تو باید بله بگیرم عشقه

دیگه اصلا برات مهم نمیشه که داری خودت رو کوچک میکنی 

من خیلی دوستت دارم می دونم تو هم حق داری به حرفام اعتماد نکنی 

ولی خدا که شاهد و ناظر است و حضورش تو زندگیم ثانیه به  ثانیه

احساس میکنم یازده روز از دیدن تو کم شد دلم میگیره وقتی که

ماه رمضون تموم میشه درسته که من تو رو از پشت شیشه و فاصله 

های زیاد می بینم ولی قلبم بهت خیلی نزدیکه  من خیلی خیلی خیلی 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم وای موضوع برنامه ات امروز 

خیلی درد ناک  است خدا رو شکر ما که تو خانواده و دور و بر هیچکس 

رو نداریم خدا رو شکر ولی درد بدی است تو جامعه ما که حتی از بوی 

سیگار هم متنفر هستیم تو خونمون هم اگه فردی سیگاری بیاد میدونند

که باید برن بیرون از خونمون سیگارش رو روشن کنند چقدر آمار سیگار 

و مواد مخدر تو خانمها زیاد شده تو اصفهان بالاترین آمار موادمخدر مخصوص 

خانمها هست اونم از نوع کراک  زیاده واقعا درد جامعه است و روز 

به روز آمارش زیاد میشه ولی کسی رسیدگی نمیکنند سران مملکت 

که میگن هر چی جوونها  سرگرم این کارها باشند دیگه ما راحت 

میتونم اختلاس کنیم خدا ازشون نگذرد چقدر آدمهایی دارند فنا میشن

که یک لحظه غفلت زندگیشان به تاراج رفته و فرد معتاد باید خودش 

بخواد اگه نه نمی تونند  اطرافیان ترکش بدن چقدر حس خوبی است 

که می بینی یک آدمی که معتاد بوده حالا به زندگیش برگشته و 

پشیمون شده الهی شکر خدا همه رو هدایت کنه که هیچوقت 

از مسیر درست منحرف نشن





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 29 / 3

و ساعت 1:10 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 855
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1000
بازدید ماه : 7244
بازدید کل : 777736
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................