.....................



سلام عزیز دلم خوبی خسته نباشی وای امروز چقدر خوش

تیپ شده بودی خیلی این کت و شلوار بهت میامد اسپند

واست دود کردم ای جانم ملوس شده بودی راستی امروز چه موضوع جالبی بود 

وای انقدر خندیدم که نگو مخصوصا اون تیکه ای که عمو سبحان دفترچه اش

رو در اورد که تو امضاء بزنی وای چقدر بانمک و خوشمزه و جذاب بود

ای جان سه بار عاشق شده بود چقدر سختی کشیده بود من همون یکبار

که عاشق تو شدم واسه هفت پشتم بسه عاشقی انقدر که روزها و 

سالهای سختی گذروندم فقط با عکست و صحبت هایت زندگی کردم

عمو سبحان به عشقش  نرسید ولی من دوست دارم به تو برسم اون 

هم امسال تابستون  دیگه بسه انتظار امسال دوره قرآنم  به نیت عشق

توست و رسیدن به تو نمیدونم چرا احساس میکنم امسال تو ماه عسل 

اون انرژی و شور و هیجان رو نداری چرا.؟؟؟یا من اشتباه فکر میکنم 

شاید بخاطر روزه گرفتن باشه الهی بمیرم واست که خیلی اذیت میشی

امیدوارم هر روز بهتر و پر انرژی تر کار کنی و امسال هم مثل هر سال 

برنامه ماه عسل موفق بشه راستی یک خسته نباشید به دوستانت هم میگم 

خیلی زحمت میکشند خدا خیرشان بده و موفق باشند راستی هر چی منتظر 

شدم که تیتراژآخرماه صدای قشنگ آقای یراحی خونده بشه خبری نیست 

چرا واسه چی نخوندند و از تیتراژآخرخبری نیست راستی من اگه بخوام 

کتابهای عمو سبحان رو بخرم چجوری میشه خرید چقدر جذاب و دوست داشتنی

بود حتما بعد برنامه چقدر از دستش خندیدید خدا حفظش کنه و برای خانم 

و خانواده اش نگهش داره تو وقتی از روی کتابش می خوندی یاد انشاء

خوندن دوران مدرسه افتادم خخخخخ وای دلم میگیره 5 روز از روایی

که تو رو می بینم کم شد کاش ما هم مثل عشق عمو سبحان رو داشته 

باشیم یعنی میشه ما هم بعد از سالهای سال از عشقمون  واسه همه صحبت 

کنیم ولی اگه  هر دوتاییمون  بخوایم  حتما میشه هیچکاری  نشد نداره 

همش بخدا میگم خدایا خودت کمکم کن تو خودت راه رو بهم نشون دادی  

دستم رو رها نکن به حق این ماه عزیز به همه از ابنجور  عشقها و دوست 

داشتن عمیق بده الهی آمین تو این دوره زمونه ای که همش اسم طلاق 

میشنوی به حق قرآن خودش همه رو کمک کنه و یک خورده صبوری و

قناعت و ایمان رو به همه ما یاد بده الهی ممنونم ازعشق گلم





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 3

و ساعت 9:42 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1986
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2131
بازدید ماه : 8375
بازدید کل : 778867
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................