دوستت دارم خیلی زیاد این رو باور کن

.....................



دوستت دارم خیلی زیاد این رو باور کن

سلام به صدف زندگیم خوبی خسته کارهات نباشی امیدوارم امسال بهترین 

باشکوهترین  برنامه ات بشه منم واست دعا میکنم خیلی خوشحالم که هستی 

راستی مهمون داشتیم این چند روز از همشهری هات بودند از همکاری

بابام بودند اومدند امشب هم برگشتند تهران خیلی ما دوست های خوب و

با معرفتی تو شهرهای مختلفی داریم که میشه رو دوستی شون 

حساب باز کرد راستی چقدر تو خندوانه جذاب و دوست داشتنی 

صحبت کردی وای چقدر دلم باز شد ای جانم با اون خاطراتت تو هواپیما 

که صحبت کردی انقدر خندیدم که نگو ای جانم از هواپیما میترسی 

الهی داداش من هم از هواپیما میترسه  حالش بد میشه حتی هیچی

تو هواپیما نمیتونه بخوره ولی من بهش میخندم و سر به سرش 

میذارم اصلا ترس نداره خیلی هیجان انگیز است پرواز و مخصوصا 

اون مهمانداران هواپیما که چقدر شیک و مرتب هستند آدم لذت میبره

از یکی از مهمان داران این سری که رفته بودم کیش شرایط استخدامش

رو پرسیدم گفت الان استخدام میکنند هنوز نرفتم تو سایتش 

تو فرض کن داداش من از پرواز میترسه بعد یکی از دوستای بابام تو 

کیش خلبان است و بابام باهاش صحبت کرده که داداشم بره پرواز یاد بگیره 

فرض کن من بابام تو قسمت فنی هواپیما تو ارتش کار میکرد و 

تو ارتش مدرک الکترونیک گرفتند ای جانم چقدر تو شغل پر استرسی داری 

ولی واقعا تو به درد مجری و تهیه کننده بودن ماه عسل میخوری خیلی 

قشنگ میتونی مدیریت کنی آدمها یی که میان تو استودیو اندازه ای که کارت

رو تو ماه عسل می پسندم تو برنامه عید نمی پسندم ولی تو عزیز دلم 

و عشق من هستی چه باشی تو تلویزیون چه نباشی راستی چقدر 

تو خندوانه قشنگ صحبت کردی واقعا لذت بردم و دست آقای رامبد

جوان درد نکنه چقدر سر به سرت گذاشت چقدر چهره ات شیرین 

و جذاب میکردی عزیز من عاشق اون شیطنت ها و شوخی هایت 

هستم ای جان عشقمی انقدر لذت بردم از برنامه خندوانه دومین بار 

بود خندوانه رو میدیدم سری اول آقای فردوسی بود دومی اش هم

تو بودی آقای فردوسی پور گفت تو اضافه وزن داری تو با چاقی  ات 

هم واسم عزیز هستی وای دست آقای محمد سلوکی درد نکنه خیلی 

شخصیتت رو قشنگ توصیف کرد واقعا تو بهترین و دوست داشتنی 

ترین مردی که بعد از پدرم می شناسمت و یک حس خیلی خیلی خیلی 

امشب می خوام به این شب عزیز که متعلق هست به امام زمان قسمت بدم 

تو رو به امام رضا و به خدا و قرآن و .... قسمت بدهم تو رو جون هر دو 

نفرمون  و تو رو جون پدر و مادرهايمان  که خیلی خیلی خیلی واسمون

عزیز هستند امسال تابستون بعد از ماه عسل و روز تولد امام رضا بیا 

مشهد و با هم آشنا بشیم اگر تو هم احساسی به من داری چون من 

امسال دیگه تصمیم گرفتم ازدواج کنم دیگه خسته شدم از انتظار این 

عشق خواهرم هم قول داده که کمکم کنه و پشتم باشه حالا میدونم 

خیلی کار داری و الان خیلی بی موقع و خنده  دار ازت خواهش کردم 

ولی این جمله برای دختری مثل من سخت بود ولی دل به دریا زدم 

که امشب بهت بگم آقای احسان ع با من حاضر هستی ازدواج کنی 

من تو رو خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و حاضرم هر سختی رو با 

تو تحمل کنم شاید زندگی با کار تو خیلی سخت باشه ولی من به جون 

می خرم این سختی رو ولی تو هم حاضری  من رو خوشبخت کنی 

چون من می تونم تو رو خوشبخت کنم و من از تو فقط خوشبختی ام 

رو میخوام و آرامش تو زندگی مون فقط همین من مثل دخترای 

دیگه دنبال پول نیستم بخدا من راست میگم من تو رو واسه خودت 

میخوام بخاطر شیطنت و مهربونی ات و صداقتت این ویژگی تو من رو 

عاشق تو کرد دیگه خسته ام از انتظار هر شب با عکست حرف زدن و گریه 

کردن ازت خواهش میکنم اگه تو هم حسی داری یک تصویر گل یا پروانه 

بذار تو اینستاگرامت  من هم عکسم رو گذاشتم تو پروفایل تلگرامم نگو 

که شماره ام رو نداری که مطمئن هستم داری ولی من اصلا خوش عکس 

نیستم برعکس تو که خیلی خوش عکسی به غیر از اینکه رو عکست کار میشه طبیعی خوش عکسی ولی من نه 

آدرس خونمون مشهدبلوار وکیل آباد بلوار آباد بلوار هاشمیه هاشمیه 

45 پلاک 11 است  میتونی از هر کسی بخوای بپرسی ما چه جور 

خانواده ای هستیم میدونم خلاف شرع و عرف هست که من اینطوری 

صحبت میکنم ولی بدون وقتی کسی رو عاشقانه دوست داشته باشی

تمام دنیا رو زیر و رو میکنی تا بهش برسی راستی می تونی از 

شوهر خواهرم هم بپرسی ایشان از عشق من به تو هیچ اطلاعی 

نداره بخدا راست میگم شماره اش09151301342

فامیلشان وکیلی است این هم شماره دیگش

09158320698

و این هم شماره خواهرم هست 09151213797

میدونم خیلی دیونه شدم امشب ولی دوست دارم میخوام زندگیم رو 

با تو بسازم واسه یک عمر من خانواده سنتی دارم و من نمیتونم 

و نمیخوام مثل دخترای دیگه راه بیفتم  دنبالت من اینطور دختری 

نیستم اگه ببینیم میتونی تشخیص بدی من تا حالا با هیچ پسری 

نبودم تنها نفری که بهش ابراز عشق کردم و دوستش داشتم 

تو بودی به امام رضا راست میگم شاید الان هم که این در خواست 

رو ازت کردم خیلی غرورم رو زیر پا گذاشتم که واسه یک دختر خوب

نیستم ولی من از تو خیلی دورم چاره ای نداشتم من پسرها رو 

خیلی خوب نمی شناسم چون تا به حال با کسی نبودم چون نخواستم 

ولی تو رو عاشقانه دوست دارم حتی بیشتر از خودم میفهمی اینرو

شاید در شان من نباشه ولی این رو امیدوارم باور کنی بدون هیچ دروغی

و بدون تظاهر و بدون فریب و بدون سرکار گذاشتن و بدون اذیت کردنت 

میگم بخدا راست میگم امیدوارم حرفم رو گوش کنی ممنونم فرشته 

زیبای زندگیم خسته نباشی ببخش اگه ناراحتت کردم می دونم این روزها

درگیر هستی میخواستم قبل این ماه عزیز بدونم اونی که سالها به انتظارش

نشستم اونم من رو دوست داره یا نه شبت بخیر صدف زندگیم 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 14 / 3

و ساعت 8:13 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6837
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6982
بازدید ماه : 13226
بازدید کل : 783718
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دوستت دارم خیلی زیاد این رو باور کن

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................