خوشحالم صدف زندگیم از طرح محسنین سر بلند بیرون امدی امید دارم هرسال بتونی انجامش بدی خدایا شکرت

.....................



خوشحالم صدف زندگیم از طرح محسنین سر بلند بیرون امدی امید دارم هرسال بتونی انجامش بدی خدایا شکرت

فریدون فرخزاد 

مادرم میگفت شنیدم پسر همسایه خیلی مومن است 

نمازش ترک نمیشود زیارت عاشورا میخواند روزه میگیرد 

مسجد میرود خیلی پسر با خداییست لحظه ای دلم گرفت

در دلم فریاد زدم باور کنید منم ایمان دارم دستهای پینه بسته 

پدرم را دستهای خدا می بینم زیارت عاشورا نمیخوانم ولی گریه یتیمی

در دلم عاشورا به پا میکند به صندوق صدقه پول نمی اندازم ولی هر روز 

از ان دختر فال فروش فالی میخرم که هیچوقت نمی خوانم مسجد من خانه

مادر بزرگ پیر و تنهایم است که با دیدن من کلی دلششادمیشود

برای من تولد هر نوزادی تولد خداست و هر بوسه ای تجلی او 

مادرم خدای من و خدای همسایه یکیست فقط من جور دیگری او را 

می شناسم و به او ایمان دارم خدای من دوست انسانهاست 

نه پادشاه آنها





:: برچسب‌ها: سخنان بزرگان,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 2 / 5

و ساعت 8:49 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4240
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4385
بازدید ماه : 10629
بازدید کل : 781121
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



خوشحالم صدف زندگیم از طرح محسنین سر بلند بیرون امدی امید دارم هرسال بتونی انجامش بدی خدایا شکرت

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................