صدف زندگیم

.....................



صدف زندگیم

 

درنبود تو معشوقه ای پیدا کرده ام بنام زندگی که مرا در آغوشش به

بازی گرفته است اما او هم خسته شده است پابه پای من اینهمه سال

آمده اما او هم دیگر پایی برای راه رفتن با من راندارد او هم خسته شده

است وقتی می بیند که هر روز وهر ثانیه به عشق تو فکر میکنم اما اگر تو

میخواهی برای همیشه دوستم نداشته باشی عیبی ندارد ترس از هیچ چیز

ندارم وقتی یقین دارم بیشتر از من کسی تورا دوست نخواهد داشت بیشتر از

من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد تو تنهایم گذاشتی ولی اشکی که

بی دلیل می آید اشک دلتنگی ایست نه اشک بی کسی وتنهایی ایست

اشکهای بی دلیل من که هر لحظه به صورتم امان نمیدهد اشک دلتنگی ایست

من تو را ندارم ولی برای دلتنگیت گریه میکنم ولی وقتی میخواهم دلیل گریه ام

رابه دیگران بگویم مجبورم بگویم برای کسی دلتنگ شده ام که اکنون ندارمش

قلب است دیگر دوست دارد برای یک نفر بتپد قلب من برای تو می تپد برای من

زندگی بدون تو حتی صدای تپیدنش هم آزار دهنده است تو میدانی که چقدر

دوستت دارم ولی میترسی پا به دنیای من بگذاری میترسی چون باورش برایت

سخت است اما من آنقدر دلتنگت شده ام که دیگر نمیتوانم پنهان کنم من به تو

می گویم حتی اگر میخواهی لبخند بزن به همه گفتم احساسم را نمی فروشم

حتی به بالا ترین بها ولی آنگوه که بخواهم خرج میکنم برای تویی که لایق آن

هستی من کسی را لایق تر از تو ندیدم گر چه در کنار خود نمی بینمت تا

احساساتم را به تو بگویم ولی تو همیشه در گوشه قلبم جا داری ای صدف زندگیم





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 4 / 3

و ساعت 1:22 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4443
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4588
بازدید ماه : 10832
بازدید کل : 781324
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



صدف زندگیم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................