دوست داشتن یعنی بیقرار دیدنت هستم

.....................



دوست داشتن یعنی بیقرار دیدنت هستم

دوست داشتن یعنی کسی که وقتی هست آروم میشوی و وقتی که نیست توی زندگیت یک چیزی رو کم احساس میکنی دوست داشتن یعنی اون جمله های 

بی منظوری که میگویی و خیالت راحته که ارزش هیچ. سوء تعبیری نمیشود دوست داشتن یعنی یک دل اضافه داشتن برای اینکه بدانی هر بار دلت می گیرد یک دل دیگر هم دلتنگ غمهایت 

میشوددوست داشتن یعنی وقت اضافه یعنی تو همیشه برایش عزیزی حتی توی وقت اضافه 

دوست داشتن یعنی تنهایی عام رو می سپارم دست تو چون شک ندارم که میفهمی دوست 

داشتن یعنی یک راه دو طرفه یک قدم من یک قدم تو اما بدون شمارش و حساب و کتاب 

دوست داشتن یعنی من از بودنت سر بلندم دوست داشتن یعنی موفقیت تو آرزوی من است 

دوست داشتن یعنی همیشه یک حرارت گرمی  روی قلبت احساس میکنی که همیشه همراهت

است که از خاموش شدنش میترسی دوست داشتن یعنی من یعنی تو 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 25 / 2

و ساعت 2:5 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1099
بازدید دیروز : 1433
بازدید هفته : 2677
بازدید ماه : 8921
بازدید کل : 779413
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دوست داشتن یعنی بیقرار دیدنت هستم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................