گمگشته ام

.....................



گمگشته ام

تو را گم میکنم  هر روز و پیدا میکنم  هر شب 

بدین سان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب 

شبی این گاه را چون کوه سنگین میکند  آنگاه 

چه آتشها که در این کوه بر پا میکنم هرشب

تماشایی است پیچ و تاب آتشها خوشا بر من 

خوشا بر تو که پیچ و تاب آتش را تماشا میکنی هرشب

مرا یک شب تحمل کن  تا باور کنی این عشق را 

چگونه با جنون خود مدارا میکنم هرشب 

چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو

که این یخ کرده را بی تو تحمل میکنم هرشب 

تمام سایه ها را میکشم بر روزن مهتاب 

حضورم را ز چشم شهر حاشا میکنم هرشب 

دلم فریاد میخواهد ولی در انزوای خویش 

چه بی آزار با دیوار نجوا میکنم هرشب 

کجا دنبال. مفهومی برای عشق میگردی 

که من این واژه ها را تا صبح معنا میکنم هرشب





:: برچسب‌ها: شعر ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 26 / 1

و ساعت 1:55 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6962
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7107
بازدید ماه : 13351
بازدید کل : 783843
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



گمگشته ام

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................