خدا

.....................



خدا

خدایا تو یکی هستی وبی همتایی وامثال من هزاران نفر خدایا من به تو

اعتماد دارم وتو نیز به من اعتمتد داشتی واز روحت در من دمیدی

شاید من از یک گل بی ارزش بودم اما وجود تو انقدر با ارزش است

برایم خدایا نگو که دستانت برای من جا ندارد نگو که از خوبی هایت

برای ادمهای بدی مثل من نمیدهی نگو که اشکهایم بخاطر گره ای

که در زندگی ام بوجود امده است نگو که دعاهایم که اجابت نمیشود

وارزوهایم که براورده نمیشود به خاطر بی لیاقتی خودم است خدایا

از تو ممنونم ازاینکه اشکهایم که از مجرای قلبم گونه هایم را خیس

میکند گرم است از تو ممنونم که اجازه دادی اشکهایم بدون اجازه از عقلم 

وبا تبعیت از احساساتم جاری شودازتو  ممنونم در لحظه هایی که

همه میگویند اشتباه میکنم به توو معجزاتت امید دارم وتو وقتی از ادامه

راه خسته میشوم تودستم را میگیری خدایا دستم را رها نکن





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 1

و ساعت 8:40 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 255
بازدید ماه : 6499
بازدید کل : 776991
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



خدا

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................