سلام احسان جونم خوبی عزیزم الهی من قربونت برم که آنلاینی جان دلمی من واست بمیرم هم کم هست بوس عزیزم

.....................



سلام احسان جونم خوبی عزیزم الهی من قربونت برم که آنلاینی جان دلمی من واست بمیرم هم کم هست بوس عزیزم


عاشقانه های دل انگیزی زیرزبان توست‎‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌
وقفل های نهان بردهانت
با کلید بوسه های آتشین می گشایمش
چنان با خیالم می‌بوسمت که هردوگرم وعاشقترشویم
توازبوسه های داغ من
من از ترنم نگاه عاشقانه های تو
تو عاشقانہ‌ترین
خیال دل انگیز و همسفر و همراہ ِ دلم هستی
ڪہ تا بہ اَبَـــد
یڪ دل و یڪ صدا
با تـــو مشترڪ می‌مانم
من دوستت دارم را
مثله آیه هایِ عشق
هر روز با لب هایم بوسه می بخشم
دوست داشتن
انقدر زیباست
که با گفتنش ، هر بار
انگار صورتت را بوسه باران می کنم
باز هم بگویم دوستت دارم
تا لب هایت بوسه باران شوند
از تو می‌نویسم 
موهایم
تشنه ی لمس دست های تو
از من می‌نویسی 
نم چشم هایت
بی‌تاب بوسه های من
و این خود، شعری ست 
به وسعت دوست داشتن
و رنگ دانه هایی که
نفس شقایق ها را گرفته اند
آوای جنون دارند
عشق جان می دانی
که جنون سرخ است
کاش می توانستم عشق را بنویسم از جوانه زدنش
از زنجیری که به پا و دل می زند
و نفس را بند می آورد حالا اگر عالیجنابِ عشق
قصدِ رفتن کند
دلتنگی زمین گیرت می کند
بیمار و بیتاب می شوی آنوقت است که دیگر
هزار بهار هم بیاید سبز نمی شوی
شکوفه نمی زنی





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 28 / 11

و ساعت 9:37 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6416
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6561
بازدید ماه : 12805
بازدید کل : 783297
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم خوبی عزیزم الهی من قربونت برم که آنلاینی جان دلمی من واست بمیرم هم کم هست بوس عزیزم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................