سلام احسان جونم خوبی عزیزم دیگه آنلاین نیستی یا آنلاین اینستاگرام رو برداشتی کاشکی نمی گفتم اخ اخ

.....................



سلام احسان جونم خوبی عزیزم دیگه آنلاین نیستی یا آنلاین اینستاگرام رو برداشتی کاشکی نمی گفتم اخ اخ

????????
در این زمستان
تب سوزان توست ڪه مرا گرم میڪند
میدانے دلبر
براے گرما
ڪافیست من باشم و
هواے آغوشت
و عشقے ڪه در نگاهم جریان دارد
شب‌های بی تو
شعر می نوشم و مست می شوم
به ياد چشمانت آسوده می خوابم و بامداد فردا باز هم خمار چشم تؤام
 ‌ ‍ چشمانت سیاه چاله‌هایی بودند
ڪه تمامِ هوش‌و‌حواسم را
بلعیدندو به جایش
دوست‌داشتنت را
برایم آوردند تحفه‌اے ڪه به غرق شدن
         در چشمانت می‌ارزید
و دل تنگم
و عشق
سكه ي دو ريالي گم شده‌ای ست كه
آخرين دوستت دارم را
از پشت سيم هاي رابطه
از من دريغ مي كنی
دوست داشتنت
نسکافه ای بود
که یک بار آن را نوشیدم و حالاسالهاست
خوابم نمی برد
کوچه پس کوچه های قلبم
جای امنی برای قدم های تو بود دوست داشتنم قشنگ عشقم پر از امنیت
و خواستنم پر از لطافت بود
حالا با این همه خوبی
چرا تو مرا نخواستی ولی من میخواهمت جان دلم
با تمام قلبم
و‌نبودنت را
با چه زبانی می توان ترجمه كرد
وقتی فاصله ی من با تو
و خیالم تنها يك آغوش است
تو را نمی دانم  اما من  با خيالت
شب را روز می كنم
روز را شب
و خیال آغوشت دنج ترين جای جهان من است
ای نزديك ترين دور
کلماتم را
غلاف می‌کنم تو نباشی هیچ‌چیزی برای نوشتن نیست
مولانا چه قشنگ گفته: در پرده ی دل فقط خیال تو رقص کند
????????





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 23 / 11

و ساعت 12:57 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7021
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7166
بازدید ماه : 13410
بازدید کل : 783902
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم خوبی عزیزم دیگه آنلاین نیستی یا آنلاین اینستاگرام رو برداشتی کاشکی نمی گفتم اخ اخ

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................