سلام احسان قشنگم خوبی عزیزم امشب روضه حضرت زهرا واست نذر نمک کردم و دعات کردم ارزوهات برسی الهی عزیز

.....................



سلام احسان قشنگم خوبی عزیزم امشب روضه حضرت زهرا واست نذر نمک کردم و دعات کردم ارزوهات برسی الهی عزیز

زررر
من مانده ام و شب هایی
ڪه بدونِت خوش نمے گذرد آه چه سخت مے گذرد
 ‌ ‍ ‌‌‌‌ هر شب به شعرهایم
پناه می برم چون به تو در آنجا
دسترسی دارم اینجا تنها جاییست
که بی تو نمی مانم ‌‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌ ‌ ‍ ‌‌‌‌
شب ها برایم
خنده هایت را بخوان
که من با لالایی خنده های تُ
به خواب بهشت می روم
دوستت دارم
این گونہ کہ ضربانِ قلبم
با تپش ِ قلب ِ تــــو
هم‌صدا می‌شود
و مَن در اُفُق ِ نگاهت
لبریزِ حس ِ نابِ عاشقانہ‌ها
تو را دوست دارم و می‌دانم خیال بوسیدن روےِ تو
مثال بوسیدن تصویر ماه
بر زلالیِ رودخانه‌اے عمیق است هراس مردنش بیش
لذت بوسیدنش بیش‌تر
در انحصارِ قبیله ی عشاق
جایی میانِ تفکر دخترانه ام
به رسمِ پیوندِ دو نگاه
تو را میخوانم تا
اجابت شود دعایی از
جنس باران
همانقدر رویایی
همانقدر دلچسب
و تو يك روز مى فهمى بعد از من هر كه پرسيد عشق چيست به دورها خيره مى شوى و با اشك خواهى گفت
عشق به دوست داشتنم مشغول بود و من نديدمش آنقدر نديدمش كه صداى سال‌هاى دلتنگيم شد
از تُ چه پنهان گاهی آنقدر خواستنی می شوی
که شروع می کنم
به شمارش
تک تک ثانیه ها
برای یک بار دیگر رسیدن به تُ 
دلم
كمے نه
زيادتنگت شد كمی از دلت را بياور
بخيه بزن
به دل تنگ من
شايد اتفاق خاصي افتاد
شايد دلم
دستهايت را
هنگام بخيه زدن
بوسيد
‍   تو فقط بڪَو مراقب خودت باش من با همین خیالے ڪَہ هر شب در دلــــم با تو عاشقانہ ساختہ ام به دوستت دارم ترجمہ اش مے ڪنم
گفتم شب مهتاب بیا نازکنان گفت آنجا که منم
حاجت مهتاب نباشد





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 25 / 9

و ساعت 10:10 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4630
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4775
بازدید ماه : 11019
بازدید کل : 781511
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان قشنگم خوبی عزیزم امشب روضه حضرت زهرا واست نذر نمک کردم و دعات کردم ارزوهات برسی الهی عزیز

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................