سلام احسان جونم عکس صدف بزار استوری ات تا بدونم منو می بینی من توهم نمیزنم بهترین رویای زندگیمی

.....................



سلام احسان جونم عکس صدف بزار استوری ات تا بدونم منو می بینی من توهم نمیزنم بهترین رویای زندگیمی

????
تو
تمام
نیاز منی
به هر آنچه که مرا باز میگرداند
به زندگی مرا به معجزه بیداری میکنی
هر صبح
بیا
شعله بکش بسوزان و
خاکستر کن و در حفره های جانت آرام آرام ته نشین کن حضور بی اراده مرا
من در هوای تو زنده می شوم هر روز
روياهايم را
به دستان تو‌سپرده ام
هر صبح ڪه عشق را
از چشم هايم نفس می ڪشی
ڪمی هواے دلدادگی ام را داشته باش
این بار برای من
یک‌ سبد بوسه بیاور
پیشانی خواب هایم را ببوس
پیله ی تنهایی من
جهانِ‌ اندک من را
همین خیال تو می‌سازد
هر صبح
بیا اگر‌
مسیر جهانم را از یاد نبرده ای
در حوالی رویاهایم کسی هست که
بعد از هر باران دلتنگی
رنگین کمانی میشود برایم
با تار و پود عشق
کسی هست که از شوق آمدنش
به استقبال بهار میروند
خزانهای عاشقی ام
کسی هست که آسمان تنهایی‌ام را
با تمام عظمتش به آغوش می‌کِشد
کسی هست که ابرها را
وسوسه میکند به لحن باران
وقتی هوایش در من گُـل میکند
کسی هست که از
زخمه‌های عاشقانه‌اش
سمفونی بتهوون میشود
موسیقی ذهنم
امــّـا
همیشه کسی هست که نیست





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 20 / 9

و ساعت 9:1 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 688
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 833
بازدید ماه : 7077
بازدید کل : 777569
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم عکس صدف بزار استوری ات تا بدونم منو می بینی من توهم نمیزنم بهترین رویای زندگیمی

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................