دوستت دارم احسان جونم قد یه دنیا میخواهمت امیدوارم کسی به چنین عشقی مبتلا نشود

.....................



دوستت دارم احسان جونم قد یه دنیا میخواهمت امیدوارم کسی به چنین عشقی مبتلا نشود

به هوا نیازمندم
به کمی هوای تازه
به کمی درخت و قدری گل و سبزه
و تماشا به پلی که می رساند
یخ و شعله را به مقصد
به کمی قدم زدن کنار این دل
و به قایقی که واکرده طناب
و رفته رقصان به کرانه‌های آبی
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تو فراتر از رویا باش
در دلتنگی هایم جای بگیر
بریز قدح بوسه را
بر روی لب تب آلودم
تا بنوشم و
سرمست شوم از باده ی عشق
و مستانه
تهی شوم از این بغض بگذار باور کنم عشق را
‍ تاار و پودعشق همـــــہ
ازبوے تنت لبریز است من بہ
پیراهن تو و هوای تو حس حسادت دارم
نمی‌دانم اگر موسیقی و چای وطبیعت را نداشتم اگر با نور و با گیاه و با کتاب حالم خوب نمی‌شد اگر پاییز و بهار و باران و برف را دوست نداشتم برای دلخوشی در خالی‌ترین حالات ممکن جهانم به کدامین اتفاق چنگ می‌زدم و کدامین طعم و تصویر را بهانه می‌کردم
و کدامین دلخوشیِ کوچک را در آغوش می‌کشیدم
تا به خودم بقبولانم که زندگی هنوز هم زیباست





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 12 / 9

و ساعت 5:50 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 291
بازدید ماه : 6535
بازدید کل : 777027
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دوستت دارم احسان جونم قد یه دنیا میخواهمت امیدوارم کسی به چنین عشقی مبتلا نشود

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................