سلام احسان جون خوبی عزیز دلم الهی من فدای استوری گذاشتنت بشم خوشحالم که فعال شدی استوری میذاری بوس

.....................



سلام احسان جون خوبی عزیز دلم الهی من فدای استوری گذاشتنت بشم خوشحالم که فعال شدی استوری میذاری بوس

????????
صدایم ڪن یڪ‌بار فقط
مرا بخوان بہ آغوشت
بہ خداے عشق و دلدادڪَی
بہ
تمام ڪتاب‌هاے مقدس قسم
تا آغوشت پرواز میڪنم
می‌خواهم
نامِ تو را با ستاره‌ها با خون
درآمیزم می‌خواهم
در درونِ تو بمانم نه در کنار تو محو شوم در تو مثلِ قطره‌های خیس باران در شب
خورشیدی که تو را گرم می کند
بر من خواهد تابید
ماهی که به تو لبخند می زند
برای من از تو خواهد گفت
آسمانی که سقف تو ست
با من مهربان خواهد بود
زمین زیر پای تو
بستر من است
چقدر به هم نزدیکیم
محبوب من
آبان بیشتر برايت حرف میزنم
منتظرم از سردی هواصدایم بگیردتو دیگر صدایم رانشناسی
راحت بگویم چقدردلم برایت تنگ است
ديگر نمیخواهم آشنای تو باشم
غریبه هاهمیشه عزیزترند
????♥️????
خدا کنـــد که دوچشم تو مال من باشد
حرام جملـه ی عالــــم حلال من باشد
خدا کنـد که بیایی به خواب من هرشب
خدا کنــــد که لبت رزق سال من باشد
چه می شودکه شبی روی تخت درحجله
کجات دامنــــه ی حس و حـال من باشد
بیفتی از سرِ شب مثـل ماه روی تنم
پلنگ صخـره نشینت غـزال من باشد
گنـــــاه گرم تنت در شبـان بارانی
جواب مستحب هر سـوال من باشد
نه اینکه جسم من آتش گرفته بی علت
لب تو علت این اشتعـــــال من باشد
چگونه می شودت حال اگر همین حالا
تنت نصیب نگـــــاه زلال من باشـــد
نریز نـــــاز چو دستت به گردنــم افتد
خوشا شبی که دودستت مدال من باشد
نباشـــد این قدرم بخت چون یقین دارم
شب وصـــال شب ارتحـال من باشـد





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 8

و ساعت 1:39 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 6456
بازدید کل : 776948
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جون خوبی عزیز دلم الهی من فدای استوری گذاشتنت بشم خوشحالم که فعال شدی استوری میذاری بوس

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................