سلام احسان جونم خوبی عزیزم وای چقدر روز اول مهر دلگیره یاد مدرسه رفتن می افتم ????خدا رو شکر که نمیرم

.....................



سلام احسان جونم خوبی عزیزم وای چقدر روز اول مهر دلگیره یاد مدرسه رفتن می افتم ????خدا رو شکر که نمیرم

????????????
ای عشق
دنیا قرار نیست
دیگه مثل من داشته باشه
هیچکس قرار نیست
مثل من عاشقت باشه
هیچکس قرار نیست
جوری که من نگات میکنم نگات کنه
هیچکس قرار نیست جوری که
من دوستت دارم دوستت داشته باشه
هیچکس نمیتونه مثل تو
منو دیوونه خودش کنه
من با صدایِ نفس کشیدنت
هم عاشقی می کنم
حتی اگر آرام و بی صدا
خودم را بگذارم در دستهایت و بروم حتی وقتی از کنارت رد شوم
برای پرت نشدنِ حواست
بویِ تنت را پُک بزنم تو را با هیچ چیز عوض نمیکنم
حتی با زندگی
تو شدی با ارزش ترین تیکه پازل زندگیم که
من اگر هزار بار هم به عقب برگردم بازم تورو
انتخاب میکنم و از صمیم قلبم عاشقتم
و عاشقت میمونم با تموم وجودم دیوانه‌وار
میپرستمت و قدر عشق و دوست داشتنت رو
میدونم و تا ابد به عشق و اسمت وفادارم
خواستم بهت بگم
خیلی خوبه که هر روز و هر ساعت هر ثانیه تو قلبمی و صداتو میشنوم
و نفساتو میشمارم بهشون گوش میدم چون من با وجود همینا آرامش میگیرم
خوشحالم که دوستت دارم
خوشحالم که عاشقتم اینو بدون در هرشرایط از زندگیت بیادتم و تنهات نمیذارم
اگه بهم بگن قشنگترین تعریفت از عشق چیه میگم صبر کردن برای اونی که از اعماق وجودم میخواهمت
می نویسم
اگر هر بار به تو فکر میکردم
گلی در زمین کاشته میشد الان در باغ خود قدم میزدم
و من اَسیر دوســــت‌داشــــتَن تُواَم





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 31 / 6

و ساعت 11:39 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4491
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4636
بازدید ماه : 10880
بازدید کل : 781372
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم خوبی عزیزم وای چقدر روز اول مهر دلگیره یاد مدرسه رفتن می افتم ????خدا رو شکر که نمیرم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................