.....................




دوست دارم هایی که گفتم را هنوز با خودم دارم
از هیچکدامشان دست نکشیده ام بعضی از آنها را درون قلبم کاشته ام
آنهایی که گل داده است را
گذاشته ام پشت پنجره چشمانم هر کسی که رد می شود شاخه گلی
از دوست داشتنم را به آنها میدهم خدا را چه دیدی شاید کسی یکی
از همین شاخه گل ها را به تو رساند
????به قدری دوستت دارم که قدرش را نمی دانم
????به تن چون روح می مانی بمانی زنده می مانم
????خیال است آنکه بی یادت زمانی بگذرد بر من
????محال است آنکه از رویت زمانی رو بگردانم
????دل از دستم رها می شد اگر پایش نمی بستم
????ز شرمت دل نهان کردم که عیبم را بپوشانم
????بجز نام تو هر نامی بجز راه تو هر راهی
????اگر گفتم غلط گفتم اگر رفتم پشیمانم
????گهی یادت به سر دارم گهی نامت به لب دارم
????دمی خاموش خاموشم دمی دیگر خروشانم
شبیهِ ساحل آغوش باز کن تا خیالِ دریا بودن کنم خدایم باش تا با شعر عبادت ‌شوی مجنون بخوان مرا
تا قاب بگیرم صدایت را
و عشقی را که برای آن گریسته ام
را فراموش نمی‌کنم
شبها به بهانه ی کدام اتفاق
به خوابم می آیی که پشت پلکهایم
سرخ ِ قدم های تو می شود
به وقت بیداری
نگاهت را نوشته‌ام
صدایت را بوسیده‌ ام
و لبخندت را سنجاق کرده‌ام به دلم
حالا تووووو هرچه می‌خواهی نباش
من با علاقه‌ات زنده‌ام
و با خیالت خوش





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 25 / 5

و ساعت 11:26 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 364
بازدید ماه : 6608
بازدید کل : 777100
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................