سلام احسان جونم تمام فکر قشنگمی دوستت دارم تا بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

.....................



سلام احسان جونم تمام فکر قشنگمی دوستت دارم تا بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

نازک دل من
عشقم بهت بی نهایت است
من در اشک چشمانت گم شده ام
شعر هایم همه از عشق بی نهایت توست
دوستت دارم هایم را کمتر کردم
تا تو هم کمی
به خوبی هایم بیاندیشی
اینکه شمعدانی را
جانم صدا میزنم
دست خودم نیست
همیشه فکر می کنم که گلها با حضور
تو بدنیا آمدن
به گلدان مریم و نرگس و یاس
یا همین بنفشه و شب بو نگاه کن
زیبایی شان به تو رفته
تنهایی شان به من ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
باز کن
پنجره چشمت را
دل من منتظر است
خبر وصل تو را صبح به گلها گفتم
تاب از قلب گل و باغ برفت
و خدا هم خندید
خنده مهر خدا بدرقه راهت باد
زندگانی بر تو
نشود تنگ به لطف و کرمش
و تنور دل پاکت پر از نان صفا
چای خوشرنگ غزل
گرم و شیرین به گل لبخندت
چاشت هر روز تو را
صبح
خدا
قسمت کرد
شکر‌ یادت نرود
جمعــه
چقدر دلچسب است براے
فڪـر ڪـردن بـه تـــــو
وقتـی بيـن تمـام روزمرڪَی هايم
حضـور دارے و مـن جمعــه را
بی خيـال ترين آدم دنيـا ميشوم





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 29 / 2

و ساعت 10:31 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2295
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2440
بازدید ماه : 8684
بازدید کل : 779176
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم تمام فکر قشنگمی دوستت دارم تا بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................