.....................




هرشب
نگاهت برایم
عشق و محبت دم میکند
و من به پاس خیالت
هر شب عاشقانه می سرایم
تا شب بخیر و برکتِ دلم
بیشتر شود
به نگاهِ توسلام می کنم
و به زیبایی تو شب بخیر
همه چیز
از شب شروع می شود
شب و من
از توست
که با صدایت
که می گویی شب است
بیا تا ببوسمت
وتو میخندی
همین که می‌خندی
دوباره دلم ضعف می‌رود
دوباره واژه‌ها صف می‌کشند
برای سرودنت برای بوسیدنت
دوباره بیچاره‌ات می‌شوم
دوباره عاشقتم
دوباره دلتنگتم
دلتنگی‌ یعنی‌
هیچ چیز این روزگار
دوست داشتنی نیست
جز تو
تو هم که نیستی
همه چیز خوب است
جز
احوالِ من
که مدت ها
مدت ها
از دیدنِ تو محروم بودم
همه چیز خوب است
جز
همان
گوشه ی خالیِ دلم
عشق جانم مرا در خوابت سخت در آغوش بکش
دست هایت را به گردنم بیاویز
چنان که تپشهای قلبت را
به روی سینه‌ام حس کنم بگذار تو را
عطرتنت را نفسهایت را
هوای آغوشت را نفس بکشم
حس داشتنت مانند کهنه شرابی‌ست که
عجیب مست میکند
خیره شو در برق چشمانم
بگذار عشق را
آرامش را حس پرواز را
از پشت چشمانِ شبرنگت احساس کنم
شب‌ها را دوست‌تر دارم
‏می‌توانی در سکوت چشم‌هایت را ببندی
‏و به تنها چیزی که حالت را بهتر می‌کند فکر کنی
‏بی دغدغه
‏بی مزاحم
شب بخیر????





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 18 / 2

و ساعت 11:39 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5507
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5652
بازدید ماه : 11896
بازدید کل : 782388
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................