.....................



سلام احسان جونم خوبی خسته کارهایت نباشی عزیز دلم

تو نازک ترین قسمت دلمی!
همون جاش که اگه یه انگشت بخوره قلبم تا چشمام بالا میاد و پلکام ابری میشه مهم نیست کجا باشیم، کجا باشی من فقط میخوام بدونی که هنوزم صدای قشنگتو توی انبار ذهنم نگه داشتم توی قفسه اشیاء بوسیدنی هر موقع سر و صداهای اطرافم زیاد میشه در یکی از اون شیشه ها رو باز می کنم و میزارم حس نابش زیر پوستم غلت بخوره راز قشنگم میدونم که خودتم خوب میدونی وقتی قلب خلاف خواسته ش عمل کنه، چشم ها از همیشه آشکارترن
اردیبهشت چشمـانت
فصل گلاب گیری است
و مژگانت غرق بهارنارنج
عجب ضیـافتی است
با عرق گلبرگ هـا
در جام بوسه هایم
به میزبانی چشمـانت
به ترمه ی خیال تو
حریرِ شعرِ من، سپید نوشت
تا خودِ بهشت
که این دلم برای تو
و من تــورا شبیه شب دوســت‌ میدارمت
یکدست یکرنگ
بی صدا تنها
و البته بی پایان
بی پایان
دل تو هم برای من
دلبری فقط به سبک نزار قبانی اونجا که میگه :
من تو را دوست دارم
تا پیوند داشته باشم
با خدا، با زمین، با تاریخ با زمان
با آب، با مزرعه
با کودکانِ خندان
با نان
با دریا، با صدف‌ها و کِشتی‌ها
با ستاره‌ی شب که النگوهایش را به من می‌بخشد
با شعر که ساکنش هستم
با زخم که در من زندگی می‌کند
تو آن وطنی هستی
که به دیگران هویت می‌دهد
و کسی که تو را دوست ندارد
بی‌وطن است





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 18 / 2

و ساعت 9:16 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 366
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 511
بازدید ماه : 6755
بازدید کل : 777247
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سلام احسان جونم خوبی خسته کارهایت نباشی عزیز دلم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................