شعر سفر

.....................



شعر سفر

شب رفتنت عزیزم هرگز از یادم نمیره

              واسه هر کی بگم قصه مو آتیش می گیره

دل من یه دریا عشقه دل تو یه دریا تردید

            شب رفتنت ماهی تو خشکی رفت وجون داد

غما اون شب شیشه ای خونو رو زدند شکستند

             عکس نازت آمدند با من تا صبح  نشستند

تو چرا از اینجا رفتی تو که مثل عاشقایی گله ام از چی باشه

           تو نه بدی نه بی وفایی گله ام از چی باشه

شب رفتنت نقره اشکای من شد دور گردنت یه زنجیر

           شب تلخ رفتن تو گلدونا اشکی بودند

قعطی سفیدی ها بود همه انگار مشکی بودند

             شب تلخ  رفتن تو دیگه چاره ای ندیدم دیدم عکس ستاره ای نیست

شب رفتن تو یاسها دلداری ام دادند اونا عاشقند ولی کن تنها نیستنداونا زیادند

            بارون اون شب دستشو از روی چشمام بر نمی داشت

شب رفتن تو رفتم سوی حرفات اونا که واسه من همه چی بود

            سرنوشت من همینه زندگی اما زیادیست

زندگی پیش من نوشته حقته باید ببازی

             شب رفتن تو ابرا واسه گریه کم آوردن

شب رفتن تو تسبیح از دست گلدونا افتاد

            قلب آرزوهام انگار واسه همیشه وایستاد

دل تو بدون منظور رفت و خوشبختی مو دزدید

            شب رفتن تو دیدم یکی از قناریها مرد

فردا شب دست قسمت اون یکی رو هم با خودش برد

            شب رفتن تو چشمات راست راستی چه برقی داشتند

شب رفتن تو همه اشکام قفل و آروم گذاشتند روی قرآن توی طاقچه

             شب رفتنت دلم رفت پیش چشمای خیسم

پیش شاعرا که داشتند همه از مسافر می نوشتند

             شب رفتنت دیدم خیلی غما ی شاعر روی شیشمون نوشتند

شب رفتن تو گفتم می شینم به پات ای مسافر

            شب رفتنت گفتم برو تا همه بدونند که سفر همیشه بد نیست

واسه گفتن از تو هیچکی شاعری بلد نیست

           

 





:: برچسب‌ها: شعر,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 25 / 6

و ساعت 1:36 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 352
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 497
بازدید ماه : 6741
بازدید کل : 777233
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



شعر سفر

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................