.....................



سلام عزیز دلم خوبی خسته نباشی عشق گلم مبارکت باشه تندیس حافظ 

خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم امروز با صدای قشنگت و عکاسی قشنگت 

حال من رو خیلی خوب کردی خیلی خوشحالم که کلی بابت جایزه ذوق 

کردی امشب خدا رو شکر حال چهره ات تو عکسها خوب است 

خدا رو شکر امروز گفتم یا امام زمان 1000 تا صلوات نذر کردم 

که امسال برنده بشی قطعا که دعای من نبوده دعای مادر عزیز و گل ات 

بوده ولی خوب من نذر کردم الهی شکر انقدر که خوشحال شدم همین 

جور اشک هایم سرازیر میشد واقعا تندیس برازنده تو و دوستای 

گل ات است که یک ماه تمام دهان روزه با عشق کار می کنید 

واقعا زحمت می کشید چقدر خوشگل صحبت میکردی چقدر صدات

قشنگ شده بود خیلی وقت بود صدای عزیزم رو نشنیده بودم وای چقدر

امروز روز خوبی بود چقدر حالم خوب است خداروشکر که حالت خوب

است چه کار قشنگی کردی که جایزه ات را به خانواده اون شهید هدیه 

کردی شاید غم ناجوانمردانه کشتن فرزندشان آرامشان کند خدا بهشون 

صبر بده واقعا خیلی سخته خدا کند هیچ جای دنیا هرج و مرج و ناامنی 

نباشه حال آدمها همیشه خوب و آروم باشه الهی آمین راستی عزیز دلم 

چرا  دعوت آقای مدیری رو قبول نمی کنی آخه چرا ایشون با بزرگواری 

تمام هر موقع دعوتشان کردی اومدند واقعا هم جایزه هم برازنده ایشون 

هم بود مبارکشون باشه واقعا حق دارند از دستت ناراحت بشوند 

باید هر طور شده کارهایت را هماهنگ کنی و بری خدمت ایشون واقعا 

مرد بزرگوار و دوست داشتنی هستن فکر کنم خیلی معذب هستی با 

ایشان بخاطر همین است تو برنامه ات هم که میاری خیلی با احتیاط 

باهاشون صحبت می کنی ای جانم تو که ماشاءالله اصلا خجالتی نیستی امیدوارم بری خدمتشون بازهم مبارکت باشه تندیس خیلی خوشحالم 

شبت بخیر صبح بخیر عزیز جانم دوست دارم عشق خوبم 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 5

و ساعت 2:41 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3311
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3456
بازدید ماه : 9700
بازدید کل : 780192
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................