.....................



سلام عزیز دلم حالت چطوره خوبی چقدر  دلم واست تنگ شده خیلی بعد از 

اینکه برنامه ات تموم شد خیلی حالم دگرگون بود امسال از همه سالها 

بی تاب تر بودم حتی تو ماه رمضون که می دیدمت پشت قاب شیشه ای

شاید حالم رو حس نکنی یا اگر حس کنی واست اهمیتی نداشته باشد 

یا اینکه من دارم اشتباه می کنم تو هم به اندازه من این عشق رو درک 

می کنی اگر من دارم قضاوت بی رحمانه در موردت می کنم خیلی من 

رو ببخش اگر اینروزها احوالت رو نپرسیدم من رو ببخش هوای دلم 

بارانی ست اینکه سالهاست عشق تو رو تو دلم دارم و هر سال من 

اضطراب و نگرانی هایم بیشتر و بیشتر میشه و اینکه سالها داره 

اضافه میشه و من هنوز نتونستم عشقم رو به تو ثابت کنم تو تلگرام 

برنامه ات نوشتم نمیدونم چه کسی اون رو خونده خودت بودی یا نبودی 

این شک ها اینکه عشق من برایت مهم است یا نه اینکه تو هم من رو دوست 

داری یا نداری اینروزها این سوالات داره من رو آزار میده و هزاران 

سوال بی جواب دیگه ای که هنوز پاسخ هیچکدام رو دریافت نکردم 

امیدوارم خیلی چیزها  بهت ثابت بشه فقط معجزه میتونه ثابتش 

کنه یا یک نفری که بشه بهش اعتماد کرد که واسطه عشق من و تو 

بشه نمیدونم من یک نفر رو دارم اون هم فقط و فقط تویی ولی تو 

هزاران و هزار نفر نمیدونم ساید شبیهه من دوستت داشته باشند 

و برایت بی اهمیت باشه واین من رو خیلی آزار میده امیدوارم جنس 

حرفهایم را  درک کنی باور کن من آدم ترسناک و پیچیده و غیر قابل 

اعتمادی نیستم که بترسی امیدوارم هیچکسی شبیه عشقی که من دارم دچار نشود یا اگر نه خدا راهی رو جلوی پایش بگذارد پارسال امام جعفر

صادق اومده بود به  خواب دختر عمه ام و گفته بود که به من دو جفت 

کفش قرمز داده بود و گفته بود ناراحت نباشم امیدوارم امروز که روز 

شهادتشون هست گره از کارم باز کند و خودشون کمکم کنند الهی آمین 

مواظب خودت باش کمتر رستوران برو عزیز دلم این غذاهای آماده بیرون 

واسه سلامتی ات ضرر داره مراقب باش 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 29 / 4

و ساعت 2:52 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5013
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5158
بازدید ماه : 11402
بازدید کل : 781894
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................