.....................



سلام عشق من حالت چطوره خوبی خسته نباشی و ظهر جمعه خوبی داشته باشی 

سرشار از انرژی و حال خوب و همیشه شیطنت کنی و بخندی که خیلی خوشگل 

می خندی چقدر حالم رو خوب شد که دیدمت و کلی شیطنت هایی 

که با اقای رامبد جوان انجام دادی من کلی خندیدم که ادای اون خانم رو در  آوردی خیلی با نمک شدی باز خودت شیطون هستی و آقای جوان از تو 

شیطون تر واقعا سوالات عجیب و غریب پرسیدن میگن به کدوم ور می خوابی آخه اینم سواله واقعا یک آن چهره ات متعجب شد تو هم که جواب 

سریع بلدی بدی ممنونم که آنقدر حالم رو خوب کردی باز باید صبر کنم 

ماه عسل ببینمت اونم یک ماه ولی این انتظار مال هواداران تو هست نه منی 

که عاشق تو هستم من دلم میخواد توی فضای حقیقی زندگیم و کنار خودم 

ببینمت نمی دونم توی تلگرام سه ستاره و ماه عسل خودتی یا نه بعضی موقعها شک می کنم به باور هایم 

و حس هایی که نسبت به تو دارم آخه از بس شیطونی اصلا نمیشه احساس 

واقعی و جدی زندگیت را

تشخیص داد که داری اذیتم می کنی یا تو هم من رو دوست داری واقعا 

هنگ هستم دلم میخواد مثل پسر رماتیک و پر احساس و هیجان اون سالها 

که من عاشق شدم بمونی راستی این هفته هم چهارشنبه رفتم نذرم رو 

ادا کردم دیگه هر هفته میرم تا اواسط ماه رمضون خیلی واست دعا کردم 

که امسال هم ماه عسل برنامه خیلی خوبی از کار در بیاد راستی واسه

پدر و مادرت هم دعا کردم و همیشه سالم و سر زنده باشن و همیشه کنار  

ت باشن تو حرم امام رضا براشون نماز و زیارت نامه خوندم واسه تو هم همین طور و همچنین یاد آقای یراحی هم افتادم و براشون آرزوی بهترین 

بهترینها کردم و نماز و زیارت نامه براشون خوندم من هر موقع حرم 

برم و کسی رو یادم بیاد واسش نماز و زیارت نامه می خونم بارها شده 

ایشون به نظرم اومده ویراشون نماز و زیارت نامه خوندم وای چقدر مصاحبه 

آقای یراحی در موسیقی ما مصاحبه جالبی انجام دادن و هم چنین 

حضورشون در خندوانه خیلی خیلی خوب بود چقدر آهنگهای قشنگی 

رو خوندن واقعا کم تر خواننده ای حاضر میشه تو برنامه زنده جلوی 

مردم بخواند اکثرا اجرا نمی کنند یا اینکه چند بیت اجرا می کنند و سریع 

تمومش می کنند یکدقتی ایراد صداشون مشخص نشه ولی ایشون 

تو خندوانه خیلی خوب بودن با اینکه صداشون گرفته بود انشاءالله مشکل 

صداشون برطرف بشه چقدر شعر با نمکی خوندند باز هم از این 

شعر هاشون بخونند   گفتن کسی گفته  شاعرا دروغهای قشنگ 

میگن ولی آدمها می تونند اگر بخواهند  خودشون تو زندگیشان 

به واقعیت تبدیل کنند چون شعرای بزرگ ما حرفهاشون راست 

بوده و عشقشون واقعی بوده شاید الان در ذهن آدمها این طور 

تداعی بشه که شاعرا دروغ های قشنگ می گویند شاعرا حقیقت 

زندگی رو میگن و به انسانها عشق واقعی رو گوشزد می کنند 

 من قبول ندارم  انشاءالله امسال هم در برنامه ماه عسل با صدای 

زیبای آقای یراحی بشنویم شاید پارسال نذاشتن صدا و سیما ولی 

نباید سنگر رو ترک کرد چون خواننده های ناشایست باعث میشه 

در صدا و سیما مانور بیشتر بدهند انشاءالله که موفق باشند و 

وای چقدر خوشحال شدم که می خواهند آلبوم عربی روانه بازار 

کنند خیلی عالی میشه ولی با ترک های بیشتر من برایشان 

بهترین بهترینها رو آرزومندم و شاهد روز به روز درخشش 

بیشتر ایشون باشیم چون لایق بهترینها هستن راستی نگفتی 

که به مامانت چی گفتی که مامانت باور کرد که خودتی 

زنده هستی خیلی دوست دارم بدونم آخه من خیلی  فضول 

شدم و دارم از فضولی می میرم خخخخخ راستی برای کمردردت

 دمنوش رزماری خیلی خوب هست و اینکه بعد ورزش حتما دوش 

آب گرم بگیر و بعد هم کمرت رو با روغن زیتون اصل چرب کن 

خیلی مسکن قوی هست و کمرت رو ببند خیلی تاثیر داره و 

نبینم که عزیز دلم درد بکشه انشاءالله که بهتر بشی ولی ورزش 

رو ترک نکنه که بعدش عوارض خیلی بدی داره مخصوصا که 

ماه عسل شروع میشه و تو هم وقتت خیلی تنگ میشه دوستت 

دارم عزیز دل شیطون من راستی برای آقای یراحی هم واسه 

صداشون هم عسل با آب ورم خوبه و هم  نشاسته رو با آب 

سرد مخلوط کرده و هم جوش رو ه کم کم اضافه کنند و غلط 

باشه و همراه با نبات بخورند و یکی دیگه هم برای صداشون 

قدومه دختر رو از عطاری بگیرند و برای سرفه و گرفتگی 

صدا خوبه و یک قاشق چای خوری را در آب ولرم بریزن و 

نیم ساعت بعد به صورت مزه مزه بخورند خیلی خوب هست و انشاءالله 

صداشون هر چه سریعتر بهتر بشن راستی چقدر ناراحت شدم 

و افسوس که هر روز دارن آدمها بخاطر بی کفایتی دولتمون 

دارن آدمهای بی گناه نابود میشن واقعا افسوس که جز این کاری 

نمیشه کرد و اینکه خدا به هممون رحم کنه یعنی طوری شده که 

برای زنده بودنمون باید هر روز خدا رو شکر کرد واقعا 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته چشمان بی فروغ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 15 / 2

و ساعت 1:4 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6862
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7007
بازدید ماه : 13251
بازدید کل : 783743
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................