.....................



سلام عزیز دلم حالت چطوره خوبی از امشب دوباره می بینمت امیدوارم امسال بهترین برنامه ات رو بسازی 

من هم مطمئن هستم که بهترین هستی و امسال با انرژی و شاد و 

عالی عالی عالی اجرا می کنی به دوستان عزیزت هم خسته نباشید 

بگو امیدوارم تو سال جدید واسشون بهترین بهترینها رقم بخوره 

راستی چهارشنبه به نیتت رفتم حرم امام رضا و برایت دعا کردم که 

امسال هم برنامه خوبی داشته باشی و نتیجه  زحمتی که

انجام دادی  رو ببینی الهی آمین و برای دوستانت هم دعا کردم 

اگه بتونم فردا هم به نیت مامان عزیزت برم انشاءالله که همیشه در 

کنار پدر عزیزت سالم و تندرست باشن روز مادر رو  هم پیشاپیش 

بهشون تبریک میگم انشاءالله همیشه سالم و شاد و بدون غم باشن 

راستی فردا که روز مادر هست حواست به مامانت باشه عزیز دلم 

من راستی من تو تلگرام سه ستاره مطلب گذاشتم وای دوستت دارم 

رو تایپ کرده بودم و دستم خورد و فرستاده شد ولی من حس می کنم 

خودت می بینی وای اگه کسی دیگه باشه میگه این دیوونه هست واقعا 

خودتی یا من حس می کنم واقعا حس ام درسته یا باز دیوونه شدم 

امیدوارم تو سال جدید واسه عشقمون اتفاق خوبی بیفته الهی 

راستی این کتی که گذاشتم مال ایلیا بچه خواهرم هست امسال 

گیر داده که من میخوام کت بپوشم و تو هم خاله جون باید رویش

نقاشی کنی بالا خره  هم من رو مجبور کرد راستی  

قشنگ شده کت اش ایلیا خیلیبا ذوق و هنری هست و خیلی هم رماتیک

خیلی هم میونه خوبی با من داری اگه از دست کسی عصبانی باشه 

میاد به من میگه و یکسره در مورد کارهام نظر میده سوال می پرسه

 

خیلی دوست داره نویسنده بشه 

بر عکس که خواهرم اصلا دوست داره بچه هایش وارد هنر بشن 

دوست داره بصورت تفریحی در کنار کار دیگه ای انجام بدن

چقدر دلم اینروزها برایت تنگ شده بود  میامدم تو تلگرام برنامه 

وقتی که آنلاین میشدی تا حس ات کنم دیوونه تر از من میدونم 

ندیده بودی اگه خودت نبوده باشی اون کسی که نگاه کرده باشه 

چقدر به من بخنده میگن این واسه کلیپ روز مادر هست این دختر 

خوشحال چی گذاشته خدا کنه خودت دیده باشی امشب منتظرت هستم 

وای انقدر عصبانی شدم که نگو همیشه با آوردن کارت عروسی کلی 

ذوق میزنم چون عاشق عروسی  رفتن هستم ولی این سری نه چون 

امشب عروسی پسر پسر دایی بابام هست وای امشب خدا کنه زودتر 

شام رو بیارن ما برگردیم خونه رای همه رو هم میزنم

که عروس کشون نریم خدا کنه تا موقع برنامه

ات برسم  تا من روی ماهت تو  رو بصورت زنده ببینم دوستت دارم خیلی 

زیادددددددددددددددددددددد موفق باشی عزیز دلم واست دعا می کنم 

اینروزها خیلی خسته میشی مواظب خودت باش 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 28 / 12

و ساعت 11:20 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4888
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5033
بازدید ماه : 11277
بازدید کل : 781769
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................