.....................



خسته نباشی عزیز دلم تو بهترین من هستی دوستت دارم قد دنیا

سلام عزیز دلم خوبی سرماخوردگی ات خوب شد خسته نباشی الهی از شنبه پر از انرژی و حال 

خوب برنامه رو اجرا کنی و واقعا نتیجه زحمات تو و دوستانت عالی عالی بشه 

فردا یا صبح یا عصر به نیتت میرم حرم امام رضا و واسه عشق عزیزم 

دعا می کنم که نتبجه بی خوابی ها و خستگی هایت و استرس و مریض 

شدنت یک کار فوق العاده خوب و پر خیر و برکت بشه الهی من می دونم 

که تو می تونی مثه همیشه موفق بشی الهی الهی الهی راستی چقدر 

خوب که واسه طرف دست به دست پولی هم گذاشتی که یک عده که می 

خواهند وجهه نقد پرداخت کنند راحت تر بتونند اون عکسی که گذاشتی 

شبیهه کاندیدای انتخاباتی شده ای جانم الهی فدای خنده های قشنگت 

بشم عشق خوبم راستی چقدر خبر بد شنیدیم خسته شدم واقعا انشاءالله 

سال 96   پر از عشق و آرامش و امنیت باشه واسه همه مردمم و هیچ

کسی داغ عزیزانش رو نبینه باید این روزهای آخر سال به قول پدر بزرگم 

خدا بیامرز بریم با عزرائیل دوست بشیم که ما رو هم با خودش نبره 

من اگه رفتم بدون که از عشق تو جوان مرگ خواهم شد اگه کاری واسه

عشقمون نکنی خخخخ می دونم دیوونه شدم راستی تلگرامی که گذاشتی 

پایین صفحه اینستاگرامت من دقیقه به دقیقه میرم نگاه می کنم که کی 

آنلاین هست نمی دونم حسم بهم میگه خودتی من اگه دیوونه نشم خیلی 

دیگه کاره ای کاش بعد برنامه اون تلگرامت آنلاین باشه و من بتونم باهات 

حرف بزنم و حرف دلم رو صریح بزنم و بهت بگم من پای عشق و دوست داشتنم 

نشستم و روی حرفم هستم چون من واقعا تو رو دوست دارم بهم اعتماد 

کن بگذریم نمی خوام ناراحتت کنم ببخش بدون که واقعی دوستت  دارم 

و عشقم مجازی نیست راستی به دوستانت هم خسته نباشید بی نظیر 

بهشون بگو و چهارشنبه سوری مبارک عکسهای چهارشنبه سوری 

هم بذار تا من روی ماهت رو ببینم امروز از صبح خدا رو شکر تا الان داره 

یکسره بارون میباره دیگه کسی نمی تونه ترقه بازی کنه منطقه خونه ما 

طوری هست که همه همین نقطه میان واسه چهارشنبه سوری و انقدر 

مامور نیروی انتظامی میاد بازم از پس شون بر نمیان خیلی شلوغ میشه 

و صدای شلیک و ترقه آسایش رو از آدم میگیره فعلا که داره بارون میباره 

خدا کنه همه جا همین طوری باشه و کسی اتفاقی واسش نیفته این آخر 

سالی به خیر بگذره ما هم چهارشنبه سوری مامانم پایه آتیش روشن کردن 

هست  میرن حیاط خونمون با داداشم آتیش روشن می کنند و ما هم از روی آتیش می پریم پارسال که مهمون داشتیم امسال 

مامانم گفت دعوت کنم منم حوصله نداشتم نظرش رو عوض کردم 

امشب خودمون هستیم راستی کلیپ هایی که برایت می فرستند چقدر 

حتما هیجان انگیز و با نمک باید باشه و کلی می خندید در مورد این 

کلیپی که توضیح دادی اون طرف حتما طفلی میخواسته خلاقیت 

این مدلی نشون بده بنده خدا مامانش فکر کرده بچه اش میخواد 

سورپرايزش کنه 





:: برچسب‌ها: دلنوشته چشمان بی فروغ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 24 / 12

و ساعت 5:44 بعد از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6620
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6765
بازدید ماه : 13009
بازدید کل : 783501
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



خسته نباشی عزیز دلم تو بهترین من هستی دوستت دارم قد دنیا

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................