شعر

.....................



شعر

 

پر از عشق وعادت بدون حسادت دلم تنگته

              گله بی گلایه بدون کنایه دلم تنگته

پر از فکر رنگی یه جور قشنگی دلم تنگته

                کجایی که هیچکی واسه هیچکی نیست وتو

همه دل پریشن دلم تنگ تنگه واسه خاطراتی که کهنه نمیشند

                 دلم تنگ تنگه برای یه لحظه کنار تو بودن

یه شب شد هزار شب که خاموش وخوابم

                  چراغهای روشن من دلشکسته با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمای نمناک تر و ابری و پاک دلم تنگته

                    ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته

مثل این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته

                یه شب شد هزار شب که دل غنچه ماه قرار بود که وا شه

تو نیستی که دنیا به سازم نرقصه به کامم نباشه

                 چقدر منتظر شم که شاید ازین عشق سراغی بگیری

کجا کی کدوم روز منو با تمام دلت می پذیری

                      من دل شکسته با این فکر خسته دلم تنگته





:: برچسب‌ها: بیاداسطوره های هنر,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 8 / 5

و ساعت 1:51 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2544
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2689
بازدید ماه : 8933
بازدید کل : 779425
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



شعر

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................